Lekematte

Vi har pusslematte. Veldig fornøyd med at vi kan lage den i ulike strørrelser avhengig av hvilke rom den er i og barnets alder.

Vi har pusslematte. Veldig fornøyd med at vi kan lage den i ulike strørrelser avhengig av hvilke rom den er i og barnets alder.
Vi har også en slik, og er veldig fornøyd :) men hvis jeg skal pirke på én liten ting, så er den nok ikke så praktisk hvis man har en gulpeunge :hilarious: (renner ned i alle krinker og kroker :p)

Vi har også en slik, og er veldig fornøyd :) men hvis jeg skal pirke på én liten ting, så er den nok ikke så praktisk hvis man har en gulpeunge :hilarious: (renner ned i alle krinker og kroker :p)

Ja det stemmer, vi lå babygymmen oppå matta de første mnd for å unngå det :p

Vi hadde sånn puslematte til å begynne med, funka fint frem til ungen fant ut at dem kunne tas fra hverandre :p noe som skjedde når ungen blir litt mer bevegelig :p da kjøpte vi en sånn tykk yogamatte/gymmatte på xxl, veldig fornøyd med den.

Vi hadde sånn puslematte til å begynne med, funka fint frem til ungen fant ut at dem kunne tas fra hverandre :p noe som skjedde når ungen blir litt mer bevegelig :p da kjøpte vi en sånn tykk yogamatte/gymmatte på xxl, veldig fornøyd med den.

Hvor store er dem?

Vi har treningsmatte fra XXL, 100x200x2. Elsker den!

Det husker jeg ikke nå, guttungen er 4,5 år nå :p vi hadde en litt tykk variant. De har sikkert på nettsiden

Takk for svar! Ikke så lett å huske da nei. :P Mellomste mi er og 4,5, og husker jo nada fra da hun var baby :P

Ikke sant :p og sånne ting har hvertfall ikke festa seg :p

Haha. Det forstår jeg godt! Eneste jeg husker veldig klart av "sånne" ting er at hun satt selv da hun var 8 mnd. :P Kjempepraktisk å huske på.

Anbefaler Dwinguler sine på det sterkeste! https://www.lekematter.no/categories/lekematterinfo

Store, sterke, fine farger, tall, god kvalitet og ekstremt god å sitte på, selv for voksne. Jeg hadde en fra Sebra første og skulle ønske vi hadde kjøpt denne med én gang! Dyr men veldig god kvalitet og den ser helt ny ut enda.
Helt enig, vi har en sånn og er kjempefornøyd. Ganske dyr, men kommer til å bruke den lenge.

Back
Topp