Bkno4910192
Andre møte med forumet
Hvilken lekematte/gymmatte anbefaler dere til baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også en slik, og er veldig fornøydVi har pusslematte. Veldig fornøyd med at vi kan lage den i ulike strørrelser avhengig av hvilke rom den er i og barnets alder.
(renner ned i alle krinker og kroker Vi har også en slik, og er veldig fornøydmen hvis jeg skal pirke på én liten ting, så er den nok ikke så praktisk hvis man har en gulpeunge
(renner ned i alle krinker og kroker
)
Det gjorde vi ogsåJa det stemmer, vi lå babygymmen oppå matta de første mnd for å unngå det![]()
Vi hadde sånn puslematte til å begynne med, funka fint frem til ungen fant ut at dem kunne tas fra hverandrenoe som skjedde når ungen blir litt mer bevegelig
da kjøpte vi en sånn tykk yogamatte/gymmatte på xxl, veldig fornøyd med den.
Det husker jeg ikke nå, guttungen er 4,5 år nåHvor store er dem?
Det husker jeg ikke nå, guttungen er 4,5 år nåvi hadde en litt tykk variant. De har sikkert på nettsiden
Ikke santTakk for svar! Ikke så lett å huske da nei.Mellomste mi er og 4,5, og husker jo nada fra da hun var baby
![]()
Ikke santog sånne ting har hvertfall ikke festa seg
![]()
Helt enig, vi har en sånn og er kjempefornøyd. Ganske dyr, men kommer til å bruke den lenge.Anbefaler Dwinguler sine på det sterkeste! https://www.lekematter.no/categories/lekematterinfo
Store, sterke, fine farger, tall, god kvalitet og ekstremt god å sitte på, selv for voksne. Jeg hadde en fra Sebra første og skulle ønske vi hadde kjøpt denne med én gang! Dyr men veldig god kvalitet og den ser helt ny ut enda.