Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en fra Sebra. Veldig fornøyd med denFåes kjøpt overalt feks Babybanden og Jollyroom.
Vis vedlegget 221090
den er så fin!
Denne har vi ogsåVi har en fra Sebra. Veldig fornøyd med denFåes kjøpt overalt feks Babybanden og Jollyroom.
Vis vedlegget 221090
Jeg kjøpte akkurat den samme i stad [emoji106][emoji23]Har skummatte med tall fra nille. Fornøyd med denKjøpte den fordi den var uten giftstoffer og billig. Fant ingen treningsmatter som var billige og giftfrie.
Det er så mange fine[emoji4] Lurer litt på om vi skal gå for treningsmatte, så kanskje den kan være i bruk når babyen er ferdig med den også[emoji23]
Dere som har puslespill matte, har dere ikke problemer med at barnet river ifra hverandre bitene? Januarbabyene gjør nok ikke det enda, men dere som evt har brukt det til eldre søsken? Vi hadde sånn matte til nr 2, og husker den alltid lå demontert rundt omkring i stua [emoji23] ble så lei at jeg kastet den. Kan jo hende de man får kjøpt nå er bedre, siden det er jo over 6år siden mellomste var baby[emoji12] de er riktignok veldig fine[emoji4]
Tja vi får se, foreløpig e figurene trygge inne i puslespilletDet er så mange fine[emoji4] Lurer litt på om vi skal gå for treningsmatte, så kanskje den kan være i bruk når babyen er ferdig med den også[emoji23]
Dere som har puslespill matte, har dere ikke problemer med at barnet river ifra hverandre bitene? Januarbabyene gjør nok ikke det enda, men dere som evt har brukt det til eldre søsken? Vi hadde sånn matte til nr 2, og husker den alltid lå demontert rundt omkring i stua [emoji23] ble så lei at jeg kastet den. Kan jo hende de man får kjøpt nå er bedre, siden det er jo over 6år siden mellomste var baby[emoji12] de er riktignok veldig fine[emoji4]
Derfor vi har valgt sebra sin, den koster litt mer men er ikke så mange deler på den og de er forholdsvis store så de forsvinner ikke så lett og går kjapt å pusle sammen igjen [emoji1303]Det er så mange fine[emoji4] Lurer litt på om vi skal gå for treningsmatte, så kanskje den kan være i bruk når babyen er ferdig med den også[emoji23]