Lekematte

Førstegangs

Glad i forumet
Så vanskelig det skulle være å finne lekematte til baby da! Har veldig lyst på Skip hop sin, men den er utsolgt. Var inne på XXL i stad for jeg vet de har, men de har kun igjen rosa og det passer ikke til sønnen min ;) Er ute etter en som er beregnet for babyer og er litt stor da lillegutt har blitt veldig aktiv :) Noen som har forslag til en nettside?

Har den på xxl som du snakker om og er veldig fornøyd med den. De får den ikke inn igjen eller kan bestille den for deg da?

Jeg ville ringt dem og spurt. Eventuelt kan du ta et bildesøk på google og se om den dukker opp på flere steder?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte min på e-bay :)

Jeg kjøpte puslematte på nille til mine barn da de lå på lekematte. Den så ut som et puslespill :)

Har du mottatt lekematta fra amazon?? Vurderer å kjøpe den, men vil høre erfaring!
Er den så pass tykk at du kan legge den rett på parkett gulv?:)

Så vanskelig det skulle være å finne lekematte til baby da! Har veldig lyst på Skip hop sin, men den er utsolgt. Var inne på XXL i stad for jeg vet de har, men de har kun igjen rosa og det passer ikke til sønnen min ;) Er ute etter en som er beregnet for babyer og er litt stor da lillegutt har blitt veldig aktiv :) Noen som har forslag til en nettside?
Har du sett matten som er i Topp 100 konkuransen vår i mai??

Har du mottatt lekematta fra amazon?? Vurderer å kjøpe den, men vil høre erfaring!
Er den så pass tykk at du kan legge den rett på parkett gulv?:)

Oj, beklager. Får ikke melding når det kommer flere innlegg. Ja, jeg har fått matta og er veldig fornøyd med den :) Den kan legges rett på parketten :)

Skjønner ikke hvorfor du ikke ka ha den i rosa?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Barnas Hus har lekematter og Babycare har tilbud på det nå mener jeg.

Back
Topp