Lekematte

IrisM

Elsker forumet
Hva ligger deres små på på gulvet? Vi har brukt ulike tepper, men jeg kunne godt tenke meg å kjøpe en matte istedenfor.
Har dere noen tips til hvor jeg kan få tak i en god matte?

Nille har sånne puslebrikker matte. En brikke er ca 40cm, og de er det 9stk av. Du har sikkert sett de før, de har bokstaver og tall i midten.

Er det Nille som har dem?! Synes de er veldig fine :)

Vi har kjøpt vår på Nille:) Kosta rundt 250 kr mener jeg det var:)

Kjøpte på XXL.Veldig god,tykk matte som isolerer godt hvis man har kalde gulv.Tror vi betalte 299,-
Fås i blå,rosa eller sort:-)

vi har Casall gymmatte, tror den er fra G-sport, kosta 399,- :) Stor og myk!

Vi fikk i gave til jul. Vet bare at den er kjøpt på babyshop ;) Som sagt ocer her, veldig godt og isolerende på kalde gulv.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

vi har Casall gymmatte, tror den er fra G-sport, kosta 399,- :) Stor og myk!
Tror det er en slik vi har også, fikk den i gave i jula:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Takk for tips alle sammen! :)

Nille sin er fin :-)
Nå har vi en stor avlang tykk matte fra en barneutstyrsbutikk. Liker den enda bedre egentlig :) god plass til lekende voksne og storebror :-p

Nille sin er fin :)
Nå har vi en stor avlang tykk matte fra en barneutstyrsbutikk. Liker den enda bedre egentlig :) god plass til lekende voksne og storebror :p
Vi har ei identisk matte med den fra Barnas Hus, men den er fra g-sport for koster 300kr mindre på xxl eller g-sport :eek:

Vi har en puslespillmatte merke pingu. Den er litt for hard, så vi har lagt ei tynn avlang treningsmatte oppå. Det er litt smalt men siden hun aldri ligger lenge på den men kaver seg ned på gulvet så giddet vi ikke kjøpe ny når vi har somla så lenge. Har testa både den fra nille og de tykke treningsmattene og økker begge to så de kan jeg anbefale :-)

Jeg har den puslematten med tall fra Nille oppe i loftstuen. Og nede har jeg en sånn tykk blå avlang fra babyshop.

Mamman min hadde kjøpt sånn skumgummi-paradis på biltema. Jg bare satte den sammen til en firkant og Emilie storkoser seg på den :)

Vedlegg

• 1361351108722.jpg
    1361351108722.jpg
    59,7 KB · Visninger: 20
Var innom to Nillebutikker i dag, men ingen av dem hadde puslespillmatten... Kanskje jeg heller går for en tykk matte fra sportsbutikk.

Var innom to Nillebutikker i dag, men ingen av dem hadde puslespillmatten... Kanskje jeg heller går for en tykk matte fra sportsbutikk.
Den tar jo litt større plass å oppbevare enn puslematten, men er til gjengjeld lettere å pakke vekk ;) Og så kan man bruke den som treningsmatte om man bedriver sånne aktiviteter :p

Var i en tredje Nillebutikk i dag, og fikk omsider tak i puslematten. Mulig jeg kjøper en annen matte også :)

Back
Topp