lekematte!

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor har dere kjøpt lekematte, hvordan ser den ut og hva kostet den??

Skal snart ut å kjøpe til lille krabbejenta mi, som er 7 mnd idag [:)]

Kjøpte den største de hadde på babycomfort, en svart med riller[:)] Kr 499 tror e..
Legger henne alltid ned på den, men hun triller fort ned, og fortsetter bortover gulvet da[8D]
Men når hun treffer gulvet triller hun mye forsiktigere, har slått hodet sitt noen ganger så nå har hun lært.. hehe[8D]

gratulerer så mye med 7 måneder[:D]

Her har vi ikke skaffet noe lekematte enda, vet ikke helt om vi kommer til å gjøre det heller. for se[:D]
Men trur de koster litt, mins at noen nevnte det. men kan jo hende du finner en som ikke er så dyr[:D]

De har de puslespill mattene på nille til 100-200 kr.
Vi har rosa lekematte fra barnas hus som var på tilbud til 499[:)]

Har de det på nille???  Dit må eg idag!!
Eg har lyst å ha en "base" som er hennes, der ho kan ligge å leke, har brukt en tynn dyne på golvet, men litt upraktisk når den må vaskes hele tiden, fordi ho gulper en del og tisser gjerne en skvett når eg tar av ho bleia [;)]

Vi har den fra Barnas Hus til 699,- (?)
Vi er veldig fornøyde! [:)][:)]

Men, du, er det vits å kjøpe det nå når de begynner å vandre rundt? Jeg har en fra babyshop og den puslespillmatta. Den er helt håpløs hvis du har veldig foretakssomme barn. Hun bare drar den fra hverandre![:D] Her vil hvertfall ikke snuppa ligge noe særlig på matta lenger!

Da har eg kjøpt puslespillmatta fra nille [:)] 

Eg syns det er veldig greit å ha en plass som er hennes, uansett som ho krabber utenfor, det gjorde ho også med dyna/teppet vi hadde liggende før... [:)]

Vi har rett og slett et golvteppe fra IKEA. Tror det kostet 3-400 kr. Vi kan bruke det på golvet på barnerommet senere.

ORIGINAL: AnnCH

Vi har rett og slett et golvteppe fra IKEA. Tror det kostet 3-400 kr. Vi kan bruke det på golvet på barnerommet senere.

Eg syns det loer sånn når lisja krabber rundt, ho får masse lo og hår i fingrene selvom eg støvsuger 1 gang om dagen!

ORIGINAL: Lilletrampepus

Nille, 169,- [:)]

kjøpte den igår [;)]

Back
Topp