Lekeland i Drammen

Pandus

Betatt av forumet
Hei[:)]
Er det noen som vil være med på lekeland i Drammen en dag til uka, eller uka etter?
Har så lyst til å finne på noe med minsten.

jeg kunne gjerne tenkt meg å møt flere bv mammar og et åringer om dere har plass til flere uten fra... skal ikke bestemme noe dag jeg altså men da kan jeg lørdager ( hvilke lørdag jeg jobber vet jeg ikke før i morgen) og søndager... så om jeg får lov å så følger jeg med på denna tråden[:D][:D][:D]

Så bra
Håper det passer for flere, hadde vært artig å fått samlet noen.
Her passer det best på ukedager, men har også stort sett mulighet på helger også.
Men mulig jeg må ha med meg hun på 9 også da[:)]

som sagt tenkte jeg bare om det ble en helge dag, så ikke ta hennsyns til det om ikke det passer.. har fri hver onsdag men må bare undesøke litt buss ruter da..

Jeg kan gjerne bli med, har tenkt at det hadde vært gøy å prøve ut. Til uka passer det hver dag, kanskje helst ikke tirsdag, uka etter skal jeg på jobb på onsdag, ellers passer det [:D] Helger passer litt dårlig for meg, jeg jobber neste helg..

Uka som kommer kan vi både onsdag og torsdag[:)]

jeg blir også med hvis det er en dag jeg kan :)

Det passer visst litt dårlig for meg til torsdag allikevel, men kan nå førstkommende onsdag? passer det for flere?, eller skal vi drøye det til neste uke? [:D]

Så gøy at flere vil være med
Vi kan Onsdag denne uken, og stort sett hele neste uke bortsett fra Onsdag. Da er det 1 års kontroll.

Skal vi si førstkommende onsdag da? passer tolv-tiden eller?

Jepp[:)]
Både Onsdag og kl 12 passer bra her[:)]
Da har vi rekt første dubben hjemme i senga.
Gleder meg

ORIGINAL: Pandus

Gleder meg

jeg også, håper jeg finner fram da. kjører vel forbi det hver gang jeg skal til jobb så.

vet du forresten om man kommer inn med vogn?

ORIGINAL: Silje_85

ORIGINAL: Pandus

Gleder meg

Har aldri vært der så måtte høre med ei venninne.
Hun sier det går greit med vogn, men tvillingvogn ville hun bært inn og slått den opp inne.

jeg også, håper jeg finner fram da. kjører vel forbi det hver gang jeg skal til jobb så.

vet du forresten om man kommer inn med vogn?

Vi gleder oss til å møte dere i mårra

Vi gleder oss også [:D]

hei. ikke noe aktiv på innlegg,men innom hver dag. kanskje vi og dukker opp om det er ok? bare se an minsten og formen litt først, noe pjusk. og ja man kan ha med vogn inn [:)]

Bare å komme[:)] Kjempe hyggelig[:)]

Hvor mange kommer idag?

Har en gutt som ikke var helt pigg når han han våknet i dag. Men virker litt bedre nå etter dubben sin.
Så da kommer vi, så får vi heller reise hjem hvis han blir værre [:)]

Vi kommer [:D]

Back
Topp