Lekekrok (m bilde)

*Gullungene*

Forumet er livet
Ble litt "lei" av å ha hele (det er ikke stort) stuegulvet fylt opp av leker, så nå har jeg
fikset et eget lekested for Nora [:D] Hun likte seg godt der!!! Tenkte hun etter hvert (skal ønske seg i 1 årsgave) skulle få en komfyr el.liknende der (sånn barnekjøkken)

Vi har også laget krok. Tida koser seg der.

Det var en fin lekekrok Nora har fått. Heldiggrisen!

Vi har også en liten krok, men Maja holder seg aldri der, hehe!

KLem, M

Så koselig!! Det var kjempefint. Skulle laget noe sånt vi også - her er det leker over det hele hver eneste dag. Får se om vi får laget til noe etter hvert

Frida har en lekeplass på stua, men på en plass der vi går lite så det går ok. Vi har ingen andre passende steder. Det så ut som en fin krok Nora har fått seg.

Så koselig lekekrok[:)]

Vi har lekene i ett hjørne, men likevel er det leker over hele gulvet[8D]

Så koselig da [:D]

Vi skall og ordne en lekekrok, når vi flytter in i huset [:)]
Gleder meg så!!!

Det var en god idé![:D] 

godt gjort å få henne til å være i lekekroken. tror aldri jeg hadde klart å få min lille energibombe til å leke på en plass[&:]

så koselig det var der... noe sånn skulle vi hatt også.. om malin bare hadde holdt seg i ro..[&:] men hvor har du kjøpt de skuffene der? de var fine... skulle hatt noe mer system til disse lekene..![:D]

ORIGINAL: Lillemor82

så koselig det var der... noe sånn skulle vi hatt også.. om malin bare hadde holdt seg i ro..[&:] men hvor har du kjøpt de skuffene der? de var fine... skulle hatt noe mer system til disse lekene..![:D]

De er kjøpt på IKEA, men vet ikke om de har de mer nå???
(jeg fikk de av mine småsøsken. De er sikkert 2-5 år gamle de skuffene)

Tror man får sånne skuffe-systemer på de fleste møbelbutikkene - har i alle fall sett liknende både på Jysk og på Skeidar (eller er det Møbelringen? Vi har begge deler her, og jeg blander hvem som er hvem)

ORIGINAL: * Gullungen *

ORIGINAL: Lillemor82

De er kjøpt på IKEA, men vet ikke om de har de mer nå???
(jeg fikk de av mine småsøsken. De er sikkert 2-5 år gamle de skuffene)

[:D]

Back
Topp