Lekekister

fruit

Gift med forumet
Få se hva dere samler lekene i! Skriv gjerne pris og hvor de er kjøpt... [:)]

dyyytt

Vet ikke hvordan jeg legger inn bilder, men vi har faktisk to doble skittentøyskurver fra Megaflis til å ha lekene til Mini i i stua. De er i hvitmalt tre, og er faktisk kjempefine. Koster 600 pr. stk eller noe. Veldig deilig med lokk, så lekene forsvinner "helt" :)

ORIGINAL: fruit

dyyytt

tjaaa.. where do one begin...

I stua har han togbanen i en hvit metalltønne fra ikea..
Under trappa har han nå alle bilene sine - i en 4romshylle fra bohus med et par kurver + en stor, rød skattekiste fra ikea.. Og et par plastbokser..
På rommet har han en bedroller til kjøkkentingene sine under senga, en av de nye legobøttene fra europris til smålego, og en stor kasse med hjul til duplo..
Noe mer...? Et par småkurver til dill og dall i bokhylla har han også [:)]

På badet har vi en av de plastkurvene fra jysk med hanker (de runde i knæsje farger) til badeleker, og det samme har vi på verandaen til små uteleker [:)]

På minsten sitt rom har jeg ikea skoskap til lekene.
På elstemann sitt rom har jeg en kiste, en stor korg, så har han en hylle med hvite og turkise korger inni.

Kan legge inn bilder i kveld [;)]

Dytt!
Vil gjerne se bilder... [;)]

Vi har en hvit kiste fra Sia på stua med lysegrå mus på. Veeeldig skjønn![;)] På soverommet er det ikke helt orden enda. Skal snart bytte til seng med skuffer under til å ha leker i.[;)]

Dette lurer jeg på, ingen som har link til steder de selger disse? Vil gjerne ha ei trekiste eller kurv med lokk, som er hvit eller beige [:)]

Back
Topp