Lekekiste

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Jeg trenger litt hjelp.. Er på utkikk etter en lekekiste til mini, men jeg liker ingen av disse "nymotens" lekekistene, som bare er en boks med lokk på (og som forøvrig er svindyre..). Jeg vil ha en som ser ut som en kiste, litt sånn gammeldags. De jeg finner på Finn.no er enten gedigne eller altfor dyre.
Noen som vet om noen nettbutikker som selger den type kiste jeg er ute etter?
 
Har desverre ikke sett slike du snakker om men sett noen lekekasser i stoff på ebay, men husket ikke hva jeg søkte
 
Har du sjekket feks snekkere i området..? Jeg fikk en sånn da jeg var liten selv, men den tror jeg var kjøpt godt oppi en eller annen bygd hos en gammel snekker [emoji28] Alle barnebarna til farmor og farfar fikk[emoji5]
 
Har desverre ikke sett slike du snakker om men sett noen lekekasser i stoff på ebay, men husket ikke hva jeg søkte

Er ikke ute etter stoff heller dessverre. Tenker en ordentlig trekiste..
 
Har du sjekket feks snekkere i området..? Jeg fikk en sånn da jeg var liten selv, men den tror jeg var kjøpt godt oppi en eller annen bygd hos en gammel snekker [emoji28] Alle barnebarna til farmor og farfar fikk[emoji5]

Det har jeg ikke tenkt på! Takk [emoji4] Samboeren til svigerinna mi er jo faktisk tømrer.. kanskje jeg kan få han til å snekre en [emoji6]
 
Ser ut som en del fengselsutsalg selger trekister. Ganske store da...
 
Back
Topp