Lekekamerater

tinkaklompen

Blir kjent med forumet
Hey....
Måtte bare dele dette med noen, håper det går bra? Sitter her alene, mannen min er på jobb i natt, kjedelig. Som sakt så har vi en katt å en hund, begge er hukjønn. Katten er ca 8-9 mnd, å hunden blir 5 år til sommeren. Hunden har ikke hatt valper på seg, så hu er litt mor for katten (hu ble forresten inbilsk gravid når vi fikk katten) . Å då kan du sei at det er veldig morsomt å se når de har leke tid sammen, se forran dere Tom og Jerry leker gjemsel. Hehe.... Ska bli morsomt å se hvordan de to vil reagere med en baby i hus, å ikke minst med mindre oppmerksomhet fra meg.
Klem

får heller ikke sove.....har så vondt i bekkenet mitt, uansett hvordan jeg snur meg eller ligger så er det de smertene. Er heller våken en stund til paraceten virker[&:]

lurer også på hvordan pusen min blir å reagere...
han er jo koseklompen min...babyen min[:D]
igår fant jeg babygråt på nettet å han skreik som bare det og leta etter babyen som skreik...hihi[:D]

Tror nok dyra takler det bedre enn vi tror jeg.. men det er spennede ja [;)]

gjorde pusen din det Lisbeth? OJOJ...
[:D]høres veldig søt ut...

Noen dyr kan vel bli sjalu, men de fleste takler det
ganske bra...

Når jeg tok med kattungen min på besøk hos mamma og pappa
som har en voksen katt, ble den kjempe snurt.. Snudde ryggen
til og ble borte i 3 dager.. [&:] dyra er rare...

Jeg har og en katt, Tio heter den,verdens snilleste katt[:D]Den blir 2 år til sommeren.Å Den er vant siden den var liten å sove sammen med oss, mellom hodeputene våre, ofte over mitt hode på puta mi, men etter jeg ble gravid har vi ikke hatt an så mye i senga vår, en sjelden gang nede med fotenden på samboer sin side, men jeg koser med den masse[:D]Lurer på koz han reagerer når prinsessen min kommer[:D]Da blir det strengere for han, får aldri være på rommet vårt, er farlig for katter søker etter varme og det å kunne lagt seg oppi babysengen, det er det mange som gjør, så fra mai av er han utestengt fra soverommet vårt, men han har det så godt i stua så

å nå ligger han på kjøkken bordet å sover...tihi[:D]

ORIGINAL: tinkaklompen

Hey....
Måtte bare dele dette med noen, håper det går bra? Sitter her alene, mannen min er på jobb i natt, kjedelig. Som sakt så har vi en katt å en hund, begge er hukjønn. Katten er ca 8-9 mnd, å hunden blir 5 år til sommeren. Hunden har ikke hatt valper på seg, så hu er litt mor for katten (hu ble forresten inbilsk gravid når vi fikk katten) . Å då kan du sei at det er veldig morsomt å se når de har leke tid sammen, se forran dere Tom og Jerry leker gjemsel. Hehe.... Ska bli morsomt å se hvordan de to vil reagere med en baby i hus, å ikke minst med mindre oppmerksomhet fra meg.
Klem

hihi så nusselig da.kjenne noen som hadde hund og katt.di fikk dem på samme tid da begge var små å di ble perlevenner.lå å holdt rudt hverandre å vasket hverandre.sååå koselig.

gøy for hunden din at hun har noen andre å forholde seg til,når babyen kommer.her kommer hunden vår til å bli dødsens sjalu,uff lurer på hvordan det kommer til å gå[8|]

Er spent sjøl på den bortskjemte tassen vi har i hus. Hele tiden tenkt på å anskaffe en kompis til ham, men det er ikke så lett når vi begge jobber hele tiden... [8|]

Back
Topp