Lekehund

Tanntrollet09

Forumet er livet
Når jeg var lita så hadde jeg en hund som gikk bortover golvet, bjeffa og hoppet salto, noen som vet om disse finnes i dag? Evt. hvor jeg kan finne en?

Vi har en sånn. Vi kjøpte den på en lekebutikk i Tromsø for et par år siden. Men har sett det i flere lekebutikker i senere tid også. [:)]

Jeg kjøpte en sånn for mange år sia.. må vel være rundt 16 år sia.. men jeg fant heldigvis en i Sverige ifjor.

Mener å ha sett en slik hund på Toy´s r us.. [:)]

ORIGINAL: Tøsa

Å jada, toys R us har.
Du kan få vår! [8D]

Ja takk[8D] Er du ikke noe glad i den? [8D]

Helt off topic, men husker jeg maste om en sånn når jeg var liten, i nærmere to år før foreldrene mine ga opp og kjøpte en- De kunne ikke helt skjønne hva jeg skulle med en sånn når vi ikke hadde mindre enn 6 hunder gående rundt oss [8D] Hadde den i to uker før den ble gitt vekk til "barn i afrika som ikke har hunder" tror det var bjeffingen som gjorde utslaget for at den måtte omplasseres [8D]

ORIGINAL: Fly

Helt off topic, men husker jeg maste om en sånn når jeg var liten, i nærmere to år før foreldrene mine ga opp og kjøpte en- De kunne ikke helt skjønne hva jeg skulle med en sånn når vi ikke hadde mindre enn 6 hunder gående rundt oss [8D] Hadde den i to uker

Jeg hadde min hos mormor og morfar og fikk aldri lov å ta den med hjem... Meeerkelig[8D]

Ser ut som jeg må lang tur etter hvert da, har verken BR leker eller toys r us her[8|]

Back
Topp