Lekegrind...

*Bambi*

Elsker forumet
Lurer litt på om vi skal ta lillegutt ut av vuggen snart. Men siden storesøster er høyt og lavt tør jeg ikke legge han på golvet.... Så lurer litt på om dere kan fortelle ulemper og fordeler samt hvordan type dere har[:D]

Ulemper:
Fordeler:
Type:
(helst med bilde[:)])

Jeg er sånn for lekegrind at jeg finner ikke noe særlig ulemper med denø. uten at den tar litt plass da

Fordeler:
*Holder storesøster vekke fra babyen når hun er høyt og lavt. Hadde når vi fikk den første og da mye pga hunden..
*Man kan gå på do, lage middag ol uten at den lille følger etter.
* er et trygt plass for de små å leke (ikke stikk-kontakter eller varm komfyrerer)
* fint sted å hive oppi lekene når dagen er slutt...

type: er ikke sikker på hvilken type vi har. har kjøpt den brukt men er 1*1 m og kan stilles i 2 høyder. den er kjøpt på barnashus til 1500..

Jeg har hatt alle mine i lekegrind. Hadde ALDRI klart meg uten. Matilde bruker sin enda. Har en i tre på 1*1 meter og høy kant. Hun trives der også for den er så stor og fin[:)]

[:)]

Ingen som har bilde, navn ?[:D]

Jeg køpte også det for noen uker siden.
Hun liker seg oppi den, men ikke lenge i gangen[:)]
Sikkert en vane sak til de små også?[:)]
Men jeg har henne dær når jeg lager middag, vasker, støvsuger osv så jeg slipper og springe etter henne hele tiden.
Men den blir vel brukt flittig framover vil jeg tro![:)]
Er veldig glad for at vi kjøpte en![;)]

http://barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=789&category_id=63&option=com_virtuemart&Itemid=410

Vi har ei lekegrind i tre.
Den er 1x1meter stor, og bunnen kan stilles i to høyder.

Ulemper, er at den tar den plassen den tar når den er slått opp.
Sammenlagt er den liten og kan lagres feks under ei seng, bak sofaen etc.

Fordeler er at den ser bra ut, bunnen er regulerbar, det er hjul på den, muligheter til og henge leker på etc.

vi kjøpte den brukt via finn.no og betalte 200kr for den.
Ny koster de rundt 1500 har jeg sett.
Så anbefaler deg og sjekke finn om du ikke har noe imot og ha ei brukt ei :)

Elllers så kjøpte vi et vattert teppe på 1x1meter hos Reflex (turiform er merket) det betalte vi 399 for og er lett og vaske og mer behagelig og ligge på enn selve bunnen.

vi bruker lekeginden mye pga vi har en stor hund.
Lillemann stortrives der, og sover på dagene der (han hater vogga).

Ble langt dette [8D]
Slenger med et bilde.

Mener det er den jeg og skal ha (bare i hvit)... Ser ut som den beste det! [:)]
Er vel bare fordeler med en lekegrind så lenge en har plass til den!
Isteden for å kjøpe ei vugge å ha i stua (som bare kan brukes til å begynne med)
så har vi valgt lekegrind som den lille kan ha lenge.
Der kan den lille sove og leke uten å bli forstyrret av hundene (eller andre søsken).
Og jeg kan gå på do ol. uten å være bekymret for hvor den lille er [;)]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Jeg køpte også det for noen uker siden.
Hun liker seg oppi den, men ikke lenge i gangen[:)]
Sikkert en vane sak til de små også?[:)]
Men jeg har henne dær når jeg lager middag, vasker, støvsuger osv så jeg slipper og springe etter henne hele tiden.
Men den blir vel brukt flittig framover vil jeg tro![:)]
Er veldig glad for at vi kjøpte en![;)]

http://barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=789&category_id=63&option=com_virtuemart&Itemid=410

det er den samme som vi har..:)

Ja, virker som det er mest fordeler [:D] Hmm..men vi vil gjerne ha en som er lett å legge sammen[:D]

hehe for et lite bilde.

dette er en basson lekegrind, type kalle 100x100. To høyder. Fås bl.a. på babyshop.

Føyer meg ganske enkelt til de andres oppsummering av fordeler.
Bakdeler.: den tar godt med plass. Skulle gjerne hatt en å ta med ut til tider.

ORIGINAL: elber13

hehe for et lite bilde.

dette er en basson lekegrind, type kalle 100x100. To høyder. Fås bl.a. på babyshop.

Føyer meg ganske enkelt til de andres oppsummering av fordeler.
Bakdeler.: den tar godt med plass. Skulle gjerne hatt en å ta med ut til tider.

Ja, tenker på den er "park ett eller annet" Den må jo være flott å legge sammen, eller ta med seg ut å ha i gresset[:D]

Vi har denne (basic lekegrind, barnashus):

Ser ut som samme som "syddihodet" har.. Er veldig fornøyd! Tar litt stor plass selvfølgelig, men kan jo legges sammen når den ikke skal brukes mer! [:)]

Veldig greit å ha en plass å sette ungen når jeg skal være borte 1 minutt eller 2.. [;)]

Back
Topp