Lekegrind

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
bruker dere det? Trives babyen oppi den? Vurderer det for å ha et sikkert sted å plassere han få minutter når man har hendene fulle og skal sette fra seg noe. Og se om han trives å leke litt der. Erfaringer?
 
Har brukt det siden dag en, for å beskytte han fra storebror på 2 år. Lille er nå 4,5 mnd og begynner å bli sur av å ligge der... vurderer å pakke den bort men det er jo praktisk når han begynner å krabbe osv.... hvis man MÅ ha kontroll på han
 
Har lekegrind med babygymmen oppi, kan noen dager ligge der for seg selv i en halvtime, mens andre dager varer det bare ett par minutter :p

Han snur seg fort over på magen, og når han ikke får til å krabbe fremover så kan han miste tålmodigheten og dermed klager :p

Men jeg er veldig fornøyd med grinden! Kommer nok til å bruke den en god stund fremover da jeg har hund og greit å holde dem fra hverandre hvis jeg ikke er i umiddelbar nærhet :)
 
Jeg hadde lekegrind til meg, det var igrunnen genialt. Da gikk det faktisk an å snu seg og gjøre noe et øyeblikk. Min brukte også grinda med babynest til dagsoving. Funka som bare det. Anbefales :)
 
Vi har ! Lille ligger mye oppi der, men han rører ikke så mye på seg enda. Ett absolutt must å ha i hus, siden jeg har en mann som er borte ett par uker om gangen så følte jeg at jeg måtte ha ett trygt sted til lille! Har lagt han i den fra første dag hjemme slik at han blir vant til den. Håper han vil fortsette å trives der.
 
Brukte det til begge :) Veldig glad for at vi hadde det ;)
 
Bruker det ikke. Har ikke hatt behov. Han trives på leketeppet enn så lenge, selv om ham flytter litt på seg nå, så går det hverken fort eller langt :p
 
Back
Topp