Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
bruker dere det? Trives babyen oppi den? Vurderer det for å ha et sikkert sted å plassere han få minutter når man har hendene fulle og skal sette fra seg noe. Og se om han trives å leke litt der. Erfaringer?
Har brukt det siden dag en, for å beskytte han fra storebror på 2 år. Lille er nå 4,5 mnd og begynner å bli sur av å ligge der... vurderer å pakke den bort men det er jo praktisk når han begynner å krabbe osv.... hvis man MÅ ha kontroll på han
Har lekegrind med babygymmen oppi, kan noen dager ligge der for seg selv i en halvtime, mens andre dager varer det bare ett par minutter
Han snur seg fort over på magen, og når han ikke får til å krabbe fremover så kan han miste tålmodigheten og dermed klager
Men jeg er veldig fornøyd med grinden! Kommer nok til å bruke den en god stund fremover da jeg har hund og greit å holde dem fra hverandre hvis jeg ikke er i umiddelbar nærhet
Jeg hadde lekegrind til meg, det var igrunnen genialt. Da gikk det faktisk an å snu seg og gjøre noe et øyeblikk. Min brukte også grinda med babynest til dagsoving. Funka som bare det. Anbefales
Vi har ! Lille ligger mye oppi der, men han rører ikke så mye på seg enda. Ett absolutt must å ha i hus, siden jeg har en mann som er borte ett par uker om gangen så følte jeg at jeg måtte ha ett trygt sted til lille! Har lagt han i den fra første dag hjemme slik at han blir vant til den. Håper han vil fortsette å trives der.