Lekegrind

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Hadde ikke dette til barn nummer 1, men venter nå nr to, og det blir to år mellom guttene.

Lurer på å kjøpe en lekegrind med heving sånn at lillebror kan ligge litt i fred fra storebror.

Erfaringer?

Vurderte det når jeg fikk nummer to, men ble aldri til at jeg kjøpte og har aldri savna det heller :)

Vi kjøpte til både nr2 og nr3, blir ikke brukt [emoji23]

Jeg brukte til mitt barn, lå der og lekte når jeg lagde middag, også lå hun der og sov innimellom :) Jeg har tatt vare på den for bruk til neste barn.

Spørs veldig på barnet hvor mye en lekegrind vil bli brukt. Noen hater det, andre elsker være oppi. Og for de fleste blir det mer brukt som lekeoppsamler enn lekegrind.

Vi skal dog ha, fordi "storebror" her (hunden) røyter og vi ønsker ikke at hun skal ligge på gulvet midt oppi alt. Om det blir boligkjøp blir det muligens peis også, og da må jo hun skjermes for den når den er i bruk.

Vi hadde med nr 1. Nå har vi ikke plass, men tror uansett bare den hadde tatt opp plass og ikke blitt særlig brukt.

Aldri sett poenget.
Til og med ikke når andre har hatt det, for som regel har de ikke blitt brukt til annet enn å samle rot oppi.

Vi fikk låne av et vennepar. Brukte den litt i starten men nå står den fint til pynt.. Får se om det blir bedre/mer funksjonelt når lille begynner å krype og vi skal på toalettet osv. (Babyfengsel)

Jeg kjøpte også for at minste skulle få litt fred fra største, men hu klatrer bare oppi[emoji85]

Jeg brukte det mye. Har hund så lå der når det var soving på dagtid, når jeg var på do eller laget mat osv.

Back
Topp