Lekegrind

Kiwi78

Elsker forumet
Noen andre som har lekegrind til de små? Har lånt ei som vi monterte nå i kveld, så jeg er spent på hva Viktor sier i morgen når vi skal prøve han oppi den! Han ruller jo som bare det nå, så sikkert ikke så lenge før han har tenkt å åle seg framover. Kan jo være greit å venne han på å være i "bur" av og til!

Jeg har brukt lekegrind siden Martin var sånn rundt 6 uker tror jeg. Fant ut det var greit å venne han til det med engang. Han kan gjerne ligge der en times tid for seg selv. Veldig greit når han blir litt større at jeg kan gå i vaskekjelleren, på do etc. og vite at han er trygg.

vi skal låne ei leikegrind av et vennepar... tror den blir veldig god å ha når jeg må ned i vaskekjelleren, hente posten eller at jeg må uttafor en litn tur[:)][:)][:)]

Vi har brukt lekegrind til Ronja Emilie siden hun var rundt 6 uker vi og.Greit å venne henne til det tenkte jeg .Hun ligger der alene en god stund å ser på lekene sine og pludrer.Da får jeg gjort litt annet.Klesvask etc...Vi har også hund og katter så da er hun litt opp fra gulvet.[:D]

Ja, har satt den opp for noen uker siden. Tenkte å prøve å venne henne til den, men hun ligger bare der i 2 min før hun kjeder seg. Men jeg setter meg med henne oppi lekegrinda (det er en sånn "park a kid" så vi sitter på gulvet i den) med henne av og til og leker med henne.

Vi har lekegrind, men aldri brukt den... [8|] Står stua bort på soverommet til gutten min... [;)]

Jeg har en lekegrind etter eldste min men sambo har forelsket seg i en han så i sverige,så vi skal ha lekegrind vi også...Kanskje lurt med tanke på 3 andre unger i hus!!Hihi:)Men forløpig bruker vi vogga enda for den er så stor og romslig enda!!!Det er godt å ha han ett trygt sted mens jeg svirrer rundt som ei hugern høne i blandt!!Hehe;)

I dag hadde vi første runde i lekegrinda (eller køyesenga som jeg har gått rundt og omtalt den som! AMmetåke!), og Viktor lå der i en time og så på lekene sine! Hylte ikke før han hadde begge beina ut mellom sprinklene og ikke kom seg rundt på magen!!!!

Back
Topp