Lekegrind

Vår stakk snuten inn så babyen fikk en slafs :p Men vi trente han opp til at det ikke var lov, så etter å ha fått godbiter for å ikke stikke snuten inn i lekegrinda så satt han alltid pal utenfor og venta pent mens hun lå inni der. ;)

Hehe... De er jo bare så søte! Bikkja vår er overivrig med kosing, og er litt den typen at han blir dypt fornærma og snur baken til deg om han ikke får kos akkurat når han vil ha det. Så vi har ikke så lyst til at hun skal bli sikla ned, selv om stakkaren bare mener det godt <3

Har ikkje hatt behov for det med dei to første. Heilt nyfødde låg dei i vogga, etter kvart på leikematte på golvet. Katten er redd babyar og dei andre ungane er så store at vi ikkje treng noko fysisk gjerde mellom dei for å beskytte... Trappa er ute i gangen, så der kan vi berre ha døra igjen viss det skulle bli skummelt.

Ja hva skulle jeg gjort uten dette forumet, sitron er jo et fantastisk tips jeg aldri hadde klart å tenke på selv! :p Tusen takk!
Nå er jo ikke hunden får akkurat farlig, bare så alt for kosete og eeeelsker å slikke på hud - så vi må spare minsta for noen dusjer der ;)
Vår hund og er snill. Men elsker kos og oppmerksomhet.. Så ingen får fred :p hehe

Har fortsatt lekegrinda etter storebror eller to stk slike my gate. Så den blir nok prøvd etterhvert selv om storebror hylgrein hver gang jeg prøvde sette han i den :p heldigvis er han 5 før baby kommer og forhåpentligvis ganske tilsnakkbar. Pusen blir stengt ute av rommet eller kasta ut om hun ikke er grei å ha i nærheten av baby og ellers blir vel Lillemor med når jeg er alene med henne og må gjøre noe/du/dusje osv. Eller den av oss som er ledig tar baby når begge er hjemme :)

Hva med vippestol, har noen her tenkt til å ha det? Er så usikker på om vi har behov for det....har tripptrappstolen med babyinnsatsen...

Hadde ikke til første, og savnet det aldri hekker

Hva med vippestol, har noen her tenkt til å ha det? Er så usikker på om vi har behov for det....har tripptrappstolen med babyinnsatsen...
Vippestol er gull verdt. Beste innkjøp!

Vi hadde ikke til første, men vurderer en nå til tvillingene... Kommer til å vente og se an behovet, kjøper ikke inn før vi ser at det trengs.

Hei. Noen som vil dele sin erfaring med lekegrind ,er det noe jeg må ha? Blir det brukt? Har god plass så det er event ikke noe problem.. Noen som har kjøpt det, men følt at de ikke har hatt brukt for det? Tenker da på dere som har barn fra før selvfølgelig.
Jeg hadde det til førstemann,og var da aleine mor. Så syns virkelig lekegrind var alfa omega. Jeg har kjøpt det denne gang også,men nå har jeg en stor datter hjemme og en mann.så hvor mye den vil bli brukt nå,vet jeg ikke. Blir du gående en del hjemme aleine og småen begynner å krabbe rundt og du trenger å gjøre husarbeid,så er jo lekegrind fantastisk. Så lenge ungen finner roen og koser seg der selvfølgelig. Jo tidligere du bruker den jo bedre vil jeg tro. Så er det greit å vise barnet at det er for hygge og kos. .

Vi skal ha lekegrind. Jenta mi elsket den da hu var lita og ville etterhvert oppi der i hytt og pine. Kosa seg veldig så vi skal håa nå og. Litt for baby sin del og litt for oss så vi kan tusle rundt uten å være redd for at ungene på 6 og 7 skal plukke FOR mye på baby og litt så baby kan være der når de to andre herjer litt i stua :-)

Back
Topp