Lekegrind

Bkno7155072

Første møte med forumet
Hei noen som bruker lekegrind, isåfall hvor stor er deres? Har tenk å kjøpe men har liten stue, så lurer på å kjøpe en på 1 gange 1 meter. Men vet ikke om den blir fort for liten.
 
Jeg har 1x1 og synes det ble egentlig litt for stort, da vi heller ikke har så stor plass. Men tenker at da har han god plass en god stund ihvertfall :) Men trangt er det da :p
 
Vi har 1x1m, valgte det fremfor 80x80cm. Veldig fornøyd med størrelsen og tror ikke den vil bli for liten, vi har babygymmen oppi :)
 
Vi har 1x1 meter - veldig fornøyd :) ville ikke hatt større, men hvertfall ikke mindre :)
 
Har en 8 kantet med diameter på 1.20m og den er mer enn stor nok for lillegutt, er ikke så mye han er oppi der da, mest hvis jeg ikke kan følge med på hva han driver med på gulvet hvis jeg må sette på en maskin med klær eller noe :p men den funker supert :) stor nok til han blir større også :)
 
1 x 1 meter var mye større en vi hadde sett for oss :) Vi har den fra Jollyroom (tror den heter JLY) på 1x1 (de har også en mindre variant 80x80cm) og er veldig fornøyde. Har heldigvis god plass i stua...
 
Vi hadde 1*1 meter, men har nesten aldri brukt den. Den har stått og tatt plass fra storebror ble født og frem til nå. Har nettopp solgt den.
 
Vi har 1 x1. Den er helt perfekt. Tar ikke for stor plass. Jenta koser seg i den. Og etterhvert ligger dem jo ikke så mye. Da sitter dem jo
 
Vi hadde i stua sånn midt på gulvet. Ble sjeldent brukt dog, kasta den nå når vi flytta. Har heller trappegrind siden ingen av ungene har trivdes noe særlig der. Storesøster syns det er gøy når lillebror er inni og hun er utenfor:p
 
Back
Topp