Lekegrind

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Vi vurderer å kjøpe lekegrind til lille. Vi har en hund som er veldig nysgjerrig og gjerne vil bort å slikke på hun hele tiden, noe han selvsagt ikke får lov til.

Tenker det kan være greit å ha en lekegrind som hun kan ligge i i fred, og så jeg slipper å være "fanget" i sofaen hele tiden selv når hun sover pga hunden:/

Noen som har lekegrind? Fungerer det greit for dere? Sover forresten babyen der på dagtid?

Vi har lekegrind til jenta vår, der sover hun på dagtid :-) angrer ikke på at vi kjøpte den! :-)

Min største klarte ikke lekegrind å tror ikke vi skal ha det denne gangen heller. Hadde vi hatt hund hadde det vært noe annet

Vi har lekegrind:) Bruker den til soving nå ja, syns det fungerer greit:) Brukte den til storesøster også

Hadde hatt kjempelyst på lekegrind, men har ikkje plass.

Hadde lekegrind til første. Den ble ikke brukt til annet enn å stå i veien med leker oppi. Frøkena sov i vugga, på soverommet eller ute i vogna.
Blir ikke å ha lekegrind nå til andre mann. Han sover i vugga eller ute i vogna.
Har en ung hund (en smule ivrig og prøver seg gjerne på å sleike, men det er ikke lov) og to katter.
hadde en voksen hund og katt da første var baby for fem år siden.
men tenker at hver og en må se ann sitt behov og evt hund/ annet husdyr om man har bruk for lekegrind

Har ikke grind, alle jeg kjenner som har hatt, har heller aldri fått bruk for den. Vi er mye hjemme med mamma og har hund her, hun ligger å spreller på sofaen og på matta på gulvet. Hunden var veldig nyskjerrig i starten og fikk lov å snuse, vi sa aldri nei eller gjorde snuppa til en forbudt ting, nå ligger hun bare vedsiden av henne på gulvet og jager vekk katten viss den kommer for nært :p snuppa får seg et sleik i håret i ny og ne, men thats it. Kommer jo litt an på hvordan hunden er da såklart, men litt hundeslev er vell ufarlig, så lenge hun ikke rundsleiker ungen i ansiktet da!

Last edited:
Back
Topp