Lekegrind

Hadde ikke det sist, men vurderer det nå. Usikker på om jeg skal gå for 80x80 eller 100x100...

Vi skal ha lekegrind ja ;) det blir en sånn med hev/senk bunn.
Den minste jeg har sett er på 80x80, men det virker som det vanligste er 100x100. Pga plass kommer vi nok til å velge den minste, mener å huske at merke heter Pippi for den jeg har sett på. Ligger uansett mange på finn ;)

Kikket på noen lekegrinder i går, men syns de så små ut 80x80. Det er 30% på lekegrinder hos babyshop frem til søndag, kunne tenke meg Babydan felix 100x100 men nesten redd det blir lite også :) Men hvis det er vanlig størrelse så er det vel ikke så lite :)

Hadde til minste pga hunden... Greit å ha et sted å legge fra seg babyen uten å være bekymret. Hadde 100x100 med tre høyder og hjul.. Nye brukt hos oss!

Hadde ikke det sist og har ingen planer om det nå heller. Om jeg skulle få behov får jeg heller ta det da.

Hadde ikke lekegrind med første.. Kjøpte lekegrind på 1x1 m med hev/senk bunn til nr.2,men den ble ikke brukt,så jeg solgte den igjen :p

Vi får se etterhvert om behovet melder seg. Kikket litt på tilbudet på babyshop, men grinden trengs jo uansett ikke den første tida, så det kommer sikkert flere tilbud innen den tid.

Vi har vurdert det pga hunden, og det blir da 80×80 med 2 høyder. Må måle litt for å se om vi får plass...

Hadde ikke tenkt det nei :) Ikke har vi plass heller :P

Vi har den stående etter mini, 1x1 veldig ok :)

Har ikke hatt det til de to andre, men vurderer det nå pga nytt hus og peis. Evt om det holder med trappetrinn og grind rundt peisen. Får se etterhvert.

Hadde ikke med første men vil ha nå pga småleker etter storebror på gulvet +++, vil da ha 1x1 :)

Kommer ikke til å kjøpe det inn med det første hvertfall. Får se hva vi får behov for. Har ikke dyr, og har fortsatt ikke brukt peis/ovn noen gang, og vi har ikke trapper her vi bor nå, så tviler litt på at det skal være nødvendig.

Hadde ikke lekegrind med første, men skal ha det nå. Litt fordi at da kan jeg legge fra meg babyen på et trygt sted mtp storebror som da er 3 og som fort kan ha små leker på gulvet etc...

Skal kjøpe sånn "gjerde" så deler vi stuen så poden kan få herje som en 4 åring gjør, men babyen etterhvert kan åle seg uten at de kommer i konflikt.

Har på 1x1 etter storebror. Kommer til å bruke den fra starten så han på 16 mnd ikke får tak i babyen :)

Hadde ikke til eldste, men kjøpte til nr 2 så ikke søsteren sku få tak i hun om jeg var på do osv. Er bare 18 måneder mellom de :) så vi har jo lekegrinda enda, men vet ikke om jeg kommer å bruke den siden jentene er blitt så store. Den vi har er 1*1 m med 2 høyder. Helt ok.

Back
Topp