Lekegrind

Jeg kjøper en (lekegrind, peisbeskytter, romdeler) Så får jeg hverfall brukt den til noe :-D Kjekt å kunne velge selv..
Man kan jo gjøre grinda ordentlig attraktiv med hengende leker, speil osv, så kanskje han koser seg :-) kjekt med slik dør man kan åpne også:)

Vi har også hund, så sånn sett er det også greit:) Hun er veldig opptatt av hunden og vil gjerne bort og pirke på han. Han er null interessert i henne og snur seg bort.
Akkurat sånn er det her også. Og mini kan tidvis være litt voldsom og ta godt tak i pelsen på hunden og rive til. Hunden bryr seg ikke, men man vet jo aldri...

Her krypes det og reiser seg hele tida,også startet ville gå :confused: Så om jeg skal få gjort noe om dagene uten at hun faller så er lekegrinda den tryggeste plassen!Har den plassert midt på gulvet mellom stua og kjøkken så hun får med seg en del likevel:)

Vi bruker lekegrinda :) henger opp forskjellige leker så det blir litt variasjon :) har også hengt uroa på lekegrinda, sånn som spiller og snurrer av seg selv, mini fikk tak i den i vugga ;) vugga er nok mer oppbevaringskasse enn lekegrinda :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har, og siden jeg ikke lar hund og barn være alene er det kjekt hvis jeg skal sette i oppvaskmaskin, henge opp klær eller lignende mens hunden er inne.

Back
Topp