lekegrind...

Vi velger og ikke ha det. Vi har plass om vi ommøblerer litt her. Men jeg har erfart fra mitt 2 barn at lekegrind ikke er så nødvendig. Men det er meg. Noen her som velger lekegrind eller finns det andre smarte løsninger som krever liten plass ? ☺

Vi hadde lekegrind med førstemann, og syntes den var helt uvurderlig :) brukte den masse, og kommer nok til å hente den frem igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt det til de to første, men ble mer en samlingsplasser for rot etterhvert. Skulle behovet melde seg denne gang så bruker vi reisesenga :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Vi brukte lekegrind mye sist gang, også som dagseng. Og siden vi har hund, kommer den til å bli brukt denne gangen også

05.01.2015 <3

Her er lekegrind kjøpt inn :) vi har hund, så kommer til å bli mye brukt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har lekegrind. Brukte den minimalt forrige
Gang. Blir nok ikke brukt noe særlig mer denne gang. Men har hund og da er det greit å ha.

Brukte lekegrind særdeles lite. Virket helt merkelig for meg å sperre inn barnet på så liten plass for meg. Brukte den når barnet var lite til å ligge i med sån hengeleke

1. Mann skal bli storebror

Vi får se.. blir det mye plukking og plaging fra storesøster så må det bli lekegrind.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Har ikke hatt lekegrind før så trenger ikke nå heller. Dessuten tror jeg pusekatten vår ville ha vært litt mye oppi der :P

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Vi brukte lekegrind masse! Han er 10mnd og storkoser seg oppi der alene med å utforske i ro å mak. Kommer nok til å bruke den denne gangen også. Har hund i tillegg så er nesten avhengig av det.
Hører flere som bruker reisesenger som lekegrind. Rimligere, tar mindre plass og lett å ta sammen hvis nødvendig.

Kommer nok til å bruke lekegrind.
Ble ikke brukt så mye sist, men hr hund så må ha mulighet til å legge utenfor rekkevidde.

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Vi hadde kjøpt lekegrind, den ble aldri brukt annet enn til å sperre av peisen. Vi har hatt hund hele tiden under babytiden og aldri hatt problemer med dem. Man lar jo ikke babyen ligge uten å følge med uansett. Ellers bærte jeg han i bæresele. <3

Hadde ikke sist, og kommer ikke til å kjøpe nå heller. Har bare ikke helt sett behovet, og ikke har vi dyr heller:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har en sånn "park-a-kid" lekegrind, men bruker den mest som peisbeskytter.. Slik at barna ikke skal komme borti vedovnen :)

Har lekegrind, brukte den lite når de eldste var små.
Den var fin å ha når jeg hadde kjøkken dag (lager opp mye mat i slengen for å slippe å stå med det i hverdagen)

Tror ikke vi blir å kjøpe det før vi evnt ser at det trengs, ser for meg at det bare blir en roteplass ..

❤️25.1.15❤️

Jeg hadde lekegrind til mellomste.endte opp som lekekasse i stua. Jeg skal henge opp babykurv i stua. Også skal jeg ordne med babynest. Når babyen blir større så funker jo reisesenga også.

Vi blir å kjøpe lekegrind. Har to forholdsvis store hunder (Flatt), så tenker det er greit å ha et avgrenset sted til babyen. Mulig vi og bruker den til soving på dagtid. Får se. Men blir ihvertfall lekegrind:-)

Vi brukte ei sprinkelseng vi hadde stående ekstra som dagseng og lekegrind når hun var veldig lita. Fra hun kunne snu seg selv ble den kun beukt til soving og leikinga flyttet ned på gulvet.
Hadde peisgrind for å hindre henne i å klatre på peisen.

Termin januar 2015

Hadde det med førstemann og den ble mye brukt. Han både lekte og sov i den på dagtid. Finner den nok fram nå også :-)

Back
Topp