Lekegrind?

MiaDenPia

Elsker forumet
Mini har begynt å forflytte seg litt, drar seg frem etter armene, ruller og snurrer ...

Og jeg lurer... leke grind?

Har dere det? Bor i leilighet med stue og kjk i ett

Trenger man det?evt hvilken anbefaler / har dere

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har bestemt at ikke vi skal ha det, hun er så sta at hun mest sansyndlig ikke vil være der uansett, er ei som er veldig glad i masse oppmerksomhet og det er den første ungen =)
Men blir det fler barn vil vi nok prøve det =)

Jeg har veldig lyst på, men har ikke plass. Så vi må heller sette grind mellom kjøkken og stue. (Skal ha kattemat på kjøkken når hun begynner å komme seg rundt.)

Vi skal ha lekegrind. Veldig kjekt syntes vi. Hadde det ikke til nr 1, men til nr 2. Da vet man hvor man har dem pluss at de blir vandt til å kunne sitte litt selv å leke. Greit når de begynner å utforske også.

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hun ruller og ruller og tuller...he he...så jeg tror ikke hun kommer til å like en begernset plass for å leke!

Lille gutten min har ålt seg fremover på magen siden han var bare 5 uker gammel, kom ikke så langt til å begynne med men nå begynner det å bli et lite stykke. I tillegg ruller han fra mage til rygg og nesten knekt koden på hvordan rulle fra rygg til mage. Han er bare 11 uker så vi må ha et sted der han er trygg og som jeg er sikker på at han blir værende om jeg må en tur på do eller lignende når han er våken, og våken er han store deler av dagen sover bare korte lurer på ca 15 min på meg.

Back
Topp