Lekegrind

Vi har :) Ikke blitt brukt så mye ennå, hender hu sover der på dagtid noen ganger :) Men blir nok mer brukt når hu begynner å sitte selv og krabbe rundt. Lettere å ha henne der når jeg skal gjøre husarbeid etc. om hu ikke sover :)

Vi har. Bruker den veldig mye. Hender vi legger babygymen oppi så hun ikke ligger på gulvet hele tiden...

Har veldi lyst på lekegrind etterhvert, men har vel egentlig ikke plass... Får se om vi kommer på noe annet lurt

Har kikket litt på lekegrind nå og har bestemt meg for å kjøpe en på babyshop til 899,. Da gjør det ikke noe om valpen gnager litt... Får forebygge så godt en kan! Har såå lyst på!! Det gr ting så mye enklere for meg her i huset:-)

Har kikket litt på lekegrind nå og har bestemt meg for å kjøpe en på babyshop til 899,. Da gjør det ikke noe om valpen gnager litt... Får forebygge så godt en kan! Har såå lyst på!! Det gr ting så mye enklere for meg her i huset:-)
Hvilken er det?

Basson Pippi heter den. Den er hvit og i tre, veldig enkel:-) skulle lagt ved link men skjønner ikke åssen jeg gjør det.. Hehe. Du set den med engang p lekegrinder på babyshop:-)

Back
Topp