lekegrind

tripptrapp

Forelsket i forumet
Vesla her har tusenvis av lopper i blodet, skal stå, krabbe, undersøke, ta ting, rive ned, forstyrre bikkja, smake på alt, ledninger er morro, peisen er enda mer morro, kjøkkenskuffene er oppdaget +++. I dag fikk hun sikkelig blåveis for første gang. Jeg må passe på nesten hele tiden [&:] Men i lekegrinda blir hun virkelig fokusert på lekene og storkoser seg der inntil hun vil ut [:D] så jeg sier bare: takk og pris for lekegrinda [;)]

Flere mamser som forguder lekegrinda [;)][:)]

Heldig:P Har ikke plass til noen lekegrind vi :P så her må man farte rundt å fjerne småen fra alt som ikke er lov :P Men heldigvis liker han å leke med lekene sine også da, så blir igrunn ikke sååååå mye farting

ORIGINAL: Mitsukai

Heldig:P Har ikke plass til noen lekegrind vi :P så her må man farte rundt å fjerne småen fra alt som ikke er lov :P Men heldigvis liker han å leke med lekene sine også da, så blir igrunn ikke sååååå mye farting

Vi har en lekegring som kan "klappes sammen", så om vi vil trenger den ikke ta store plassen når den ikke er i bruk.
Og ja, vi har stor glede og nytte av lekegrinda [:D]

Vi skal kjøpe lekegrind!!!! [:D][:D][:D]
Noen som har noen gode tips om hvor man bør kjøpe, hvor kjøpes den man kan klappe sammen!? [:)]

ORIGINAL: *Benedikte*

Noen som har noen gode tips om hvor man bør kjøpe, hvor kjøpes den man kan klappe sammen!? [:)]

Vi har denne http://www.primisogni.it/index.php?pag=58
Den kan klappes sammen og blir liksom høy og flat... Sikkert dumt forklart men [8D]
Vi har den i andre farger da - betalte 1199 for den.
Kjøpte den på en barnebutikk her i byen (Kongsberg), ikke noe kjedebutikk...

Vi må skaffe oss lekegrind ja! Tenkte først at vi ikke trengte,men er ganske slitsomt å løpe rundt etter en veeeldig aktiv gutt,som skal overalt heletiden! Nå har han jo begynt å klatre også,vi har en ganske lav lenestol og den klatret han oppi her om dagen:O Lille apen[:-]

ORIGINAL: singa

Vi har ikke lekegrind.
Har rett og slett ikke plass.
Men heldigvis er det ikke så mye som ikke er lov som ho kan få tak i.

vi har heller egentlig ikke plass men har da fått trøkt inn reisesengen hans i stua..veeeldig deilig.. den er det jo bare å slå sammen om det skulle være behov=)

vi har lekegrind..den funker som oppbevaringsplass til altmuligt[&:] planen var att minien skulle ver oppider men han vill ikke...

ORIGINAL: sommerlady

vi har lekegrind..den funker som oppbevaringsplass til altmuligt[&:] planen var att minien skulle ver oppider men han vill ikke...

Ikke alltid Emil vil oppi heller , men så lenge han er opplagt og det er noe spennende oppi der...
( Nå er det bla en tom eske og en tom flaske ) og leker selvfølgelig ....

men om ikke han vil , så har jeg grind mellom kjøkkenet og gangen .. ( se signaturen min )
Den er også for å kunne skjerme bikkja og så jeg kan slappe av litt...

men er nok av ting å få tak i allikevel... idag gikk det hardt utover dvden i hylla under tvn ;)

Hvis du ikke bor så langt unna så kan du få kjøpe vår lekegrind=) Men, som de fleste andre her inne så bor du/dere kanskje sørpå? Vi bor i narvik.

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: Mitsukai

Vi har en lekegring som kan "klappes sammen", så om vi vil trenger den ikke ta store plassen når den ikke er i bruk.
Og ja, vi har stor glede og nytte av lekegrinda [:D]

Her også, og han storkoser seg med lekene sine. Jeg tar han opp når han vil så lekegrinda ikke skal bli en negativ greie....Superbra oppfinnelse[:D]

Har oxo leikegrind, men den blir mest brukt til oppbevaring av leker. Hehe...[;)]

Belkin: Den var ikke dum... Får stikke innom noen butikker og kikke litt kanskje! [;)]

Headliner: he he... bor i Bergen, så er et liiite stykke unna det gitt... [:D]

Belkin: Den var ikke dum... Får stikke innom noen butikker og kikke litt kanskje! [;)]

Headliner: he he... bor i Bergen, så er et liiite stykke unna det gitt... [:D]

Nei, den er ikke dum [:D] Vi hadde en vanlig i tre før (lånte), men er mye mer fornøyd med denne. Og om vi bare skal til noen venner i nærheten en kveld tar vi den med så sover hu i den, den er litt vattert i bunnen og så bruker i teppe/dyne. Er kjempekjekt synes vi [:D]

Back
Topp