lekegrind

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg kunne tenke meg en lekegrind til lillegutt i magen. Lånte ei da jeg fikk snuppa, og det var så genialt å kunne legge hun fra meg oppi der hvis hun sov på dagtid (+ da var hun skjermet for storebroren).
Ville kjøpt en ny nå, men ikke for stor. Kanskje 1 x 1 meter.
Noen som vet om noen steder de selger? Og ca pris?[:)]

Vi kjøpte en grei en på barnevognhuset (rudo). Ellers har barnas hus en også, men den fikk vi reklamert på da det var en produksjonsfeil på den, så bunnen plutselig løsnet og falt ned fra øverste innstilling (med snuppa i) [&:][&:][&:] Regner med de har fiksa de grindene nå da. [8|]

Begge var 1x1 m, den på rudo var trefarget og den på barnas hus var hvit. [:)]

Priser husker jeg ikke helt, men det står sikkert på hjemmesidene. [:)]

ORIGINAL: murreliten

Vi kjøpte en grei en på barnevognhuset (rudo). Ellers har barnas hus en også, men den fikk vi reklamert på da det var en produksjonsfeil på den, så bunnen plutselig løsnet og falt ned fra øverste innstilling (med snuppa i) [&:][&:][&:] Regner med de har fiksa de grindene nå da. [8|]

Oida[&:][&:][&:]
Hørtes ikke bra ut......
Vet ikke om de har butikken Rudo her i området, men de har Barnas hus da......

ORIGINAL: Frustrert Frue

Hørtes ikke bra ut......

Tror nok de skal være fiksa nå, så den på barnas hus bør sikkert være grei nå altså. Fikk pengene tilbake og de hadde sport opp feilen etter litt testing (det skjedde med noen fler her på BV og). Så de trakk tilbake partiet som det var noe galt med (var laget for stort hull til festet som holdt bunnen oppe). Er vel ca 1,5 år siden nå. [:)]

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=380813&b_kid=225479

Denne vil jeg ha, i hvitt[:)]

jeg og tenker å kjøpe den de har på kids and care. klarer bare ikke å bestemme meg for farge..[;)]

Hehe, så bra. Så linken din litt for sent jeg[:)] Tenker at det blir denne lekegrinda på oss også. Vil ikke ha en alt for stor en. 

ORIGINAL: Frustrert Frue

Hørtes ikke bra ut......

Tror nok de skal være fiksa nå, så den på barnas hus bør sikkert være grei nå altså. Fikk pengene tilbake og de hadde sport opp feilen etter litt testing (det skjedde med noen fler her på BV og). Så de trakk tilbake partiet som det var noe galt med (var laget for stort hull til festet som holdt bunnen oppe). Er vel ca 1,5 år siden nå. [:)]

Ja det er nok det [:)] 

ORIGINAL: Heidi_88

ORIGINAL: jente05

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=380813&b_kid=225479

Den jeg har, bare at jeg betalte litt mer jeg da.. [:'(] Ser den du har finni er 300,- billigere. Jaja.. Fornøyd med grinda ihvertfall [8D]

Den var kjempefin, vil jeg ha å.. ser det står justerbar bunn, betyr det at den kan settes høyt opp helt i starten, og settes dypere ned etterhvert? tenker at det må være så smart med en som bunnen kan være nesten til topps på i fohold til løfting og sånn når ryggen verker [;)]

ORIGINAL: Lussa88

ORIGINAL: Heidi_88

ORIGINAL: jente05

Den jeg har, bare at jeg betalte litt mer jeg da.. [:'(] Ser den du har finni er 300,- billigere. Jaja.. Fornøyd med grinda ihvertfall [8D]

Den var kjempefin, vil jeg ha å.. ser det står justerbar bunn, betyr det at den kan settes høyt opp helt i starten, og settes dypere ned etterhvert? tenker at det må være så smart med en som bunnen kan være nesten til topps på i fohold til løfting og sånn når ryggen verker [;)]

Ja det er hull ca midt på lekegrinda slik at bunnen kan flyttes opp. Kjempe greit når babyen er så liten, og vi slipper å bøye oss helt nedi[:)] Når babyen blir større og begynner å reise seg så er det bare å flytte bunnen ned igjen [:D]

Back
Topp