Lekegrind hvor lenge?

Med nr. 1 brukte vi den til han klarte å reise seg opp selv (ca. 5 mnd). Da nektet han å sitte der mer. Hadde den fordi vi hadde hund på det tidspunktet.
Nå med nr. 2 har vi babynestet oppi og bruker den kun til soving og oppbevaring av leker. Han får krype rundt slik han vil, har ryddet unna farlige ting.

Har aldri brukt leikegrind vi, så eg hadde ikkje gidda å ta fram for ei kort stund. Har aldri sett nytten med det.

Vi brukte det ikke til første, men brukte det lenge til minste ;)
Det er forskjell på barn, noen kan man bare rydde bort ting så kan barnet krabbe rundt. Andre barn må man sikre mer :)
Kjøkkenbenk, spisebord og stoler var vannskelig å rydde bort :p Her hadde jeg en liten klatrer fra han var veldig liten, så da var lekegrinden go å ha :)

Brukte vår bare mens hun var liten baby, til å sove i. Har stått og samlet rot i månedsvis. Nå er den solgt! :) :)

Aldri, tror ikle vi kommer til å skaffe oss det med nr 2 heller. Er for at barn skal kunne utfolde seg fritt.

Vi har ikke hatt lekegrind.. Har ikke savnet det heller :)

i en periode brukte vi det veldig mye, fra hun var 6-10 måneder ca.

Har jeg ikke brukt til mine to. Til lilleplutt hadde jeg heller ikke vippestol og klarte oss utmerket uten.

Vi brukte det ikke til første, men brukte det lenge til minste ;)
Det er forskjell på barn, noen kan man bare rydde bort ting så kan barnet krabbe rundt. Andre barn må man sikre mer :)
Kjøkkenbenk, spisebord og stoler var vannskelig å rydde bort :p Her hadde jeg en liten klatrer fra han var veldig liten, så da var lekegrinden go å ha :)
begge mine har også vært meget aktive barn, men har ikke tenkt tanken på at vi burde ha leikegrind en gang :-) tror ikke de hadde funnet seg i å bli plassert i en heller:p men som du sier så er jo barn forskjellige og alle familier er også forskjellige :-)

Her bruker vi lekegrind mest fordi minsten føler seg veldig trygg i den og roer seg veldig i den . Det er hans fristed hvor han koser seg veldig. Han er straks 1 år, og kommer til å ta den med på stranda ol i sommer.

Back
Topp