Lekegrind - behov?

Vi bruker den masse :) lille bruker den som dagseng og har babygym oppi, vi har hund så kan ikke ligge alene på gulvet når jeg løper på do f.eks

Vi brukte det fra start sist, for jeg turte ikke gå fra henne I sofaen, så da lå hun der når jeg måtte bevege på meg :) denne gangen blir det også brukt tidlig, så storesøster ikke er bortpå hele tiden uten att vi får fulgt med :) hun er 22 mnd når baby kommer

Vi skal ha det fra dag 1. Har kjøpt det før babyen kommer. Hvis jeg setter vippestolen oppi lekegrinden, kan jeg f. eks gå på do uten å bekymre meg for kombinasjonen hund/baby.

Blei ikkje brukt med Nr 1. Men litt med Nr 2. Det var pga da hadde vi hund. Nå har eg født Nr 3 og har lekegrind pga hunden og dei andre søskene :p men har ikkje montert den enda. Babyen trenger den ikkje. Er mer for og og stenge ute dei andre :p

Hadde med nr 1. Men så ikke noe poeng med det da. Hadde ikke med nr 2. Funks like fint det.

Har ikke hatt behov for det med de to første,men nå som vi venter nr tre har vi kjøpt lekegrind siden hunden vi har er ekstremt uforsiktig og en stor hund på 40kilo, så da fant vi ut det er greit å ha en plass vi kan ligge babyen i stuen uten at vi trenger å være redd for at hunden trakker eller hopper opp på henne.

Vi har lekegrind men bruker den ikke som det :p har Babydan parkakid og har den stående foran peisen :) har satt den sammen til lekegrind et par ganger, men den blir fort flyttet tilbake for eller kan vi ikke snu oss bort fra lillegutt mens når den står foran peisen er stua så trygg at han kan gå alle steder :)

Og de gangene vi har den som lekegrind har vi den inntil veggen sånn at han får litt plass å boltre seg på :)

Syns det var greit å skjerme lillebror fra ein overivrig storebror, lillebror brukte den til dagsoving:)

Og så er den veldig fin å putte ungen oppi når du har tryna og knekt nasen, og er redd du skal svime av, i den timen det tar å få tak i mannen;):D

Hadde ikke. Han lekte på gulvet og sov i vugge eller vogn, eller på sofaen/i seng med meg.

Ikke hatt behovet for det med de to første. Men vi kjøper det når nr tre kommer. Vi har fått hund siden sist og tenker at den lille kanskje får være litt mer i fred fra både søsken, søskenbarn og hunden

Hadde det ikke med nr 1 og skal ikke handler med nr 2. Aldri sett behovet

Har katt og 2 år og 4 mnd i mellom kidsa.

Jeg savnet det aldri. :) Men ser for meg det er mer nyttig hvis man har små barn som kan komme til å være borti babyen når den ligger på gulvet feks.

Med eldste kjøpte vi sånn fra babydan, sånn man kan bruke rundt ovn og sånn. Og det var det den ble brukt til, selv om vi hadde hund :-P

Med nr to kjøpte vi sånn "vanlig" lekegrind, og da merket jeg at det var nødvendig. Både med tanke på hunden som hun var nysgjerrig på, og storebror. Ikke at han var voldsom, men da slapp han å passe på hele tiden når han lekte.

Back
Topp