Lekegrin?

Oki! Thanx![;)]

Har heller ikke så stor plass, så kan i så fall heller ikke ha en sånn kjempestor.. Vet du hva de ligger på i pris da?

Tror den minste i tre lå på rundt 700-800 kroner.... og den andre med netting lå på rundt 400-500 kroner.... Hvis jeg husker riktig da... Var på Barevognhuset Rudo på Strømmen, de finnes også i Oslo på Grønnland

vi skal ha lekegrind, har 2 hunder så d r greit å kunne skille dem fra barnet når j må gjøre noe husarbeid. vi har sett oss ut en veldig fin på babyshop lørenskog. koster ca.1300,- men den er veldig fin, man kan åpne den ene siden som en dør å gå inn til barnet. også har den en fin tøybunn med kant som beskytter det lille barnet [;)]

ORIGINAL: DreamAngel

vi skal ha lekegrind, har 2 hunder så d r greit å kunne skille dem fra barnet når j må gjøre noe husarbeid. vi har sett oss ut en veldig fin på babyshop lørenskog. koster ca.1300,- men den er veldig fin, man kan åpne den ene siden som en dør å gå inn til barnet. også har den en fin tøybunn med kant som beskytter det lille barnet [;)]

Den hørtes kjempefin ut, og dyr [:D][;)] Får se hva de har på Babyshopen på Lillestrøm, for det blir nærmest

Har kjøpt.... og kommer til å bruke den som bla. dagseng i stua!!

Her har vi lekegrind. En så derre Park-a-kid, som du kan kjøpe telt til senere, så det blir leketelt for jentene. Kjempestas!

Det høres ut som om du Hanne79 har kjøpt den som DreamAngel snakket om, med dør sånn at du kan komme inn til tvillingene? Er den stor? Koster den mye?

har to unger på 1 og 2 år fra før og skal ha den tredje no.har aldri slått meg tanken på og skaffe noe lekegrinn.

Synes det høres veldig praktisk ut med en lekegrind, så har en litt mere frihet til å bevege seg rundt i huset uten å måtte passe på hele tiden.

tror man må passe på, vet aldri hva ungene klarer å finne på. når typen var liten så klarte han på en eller annen merkelig måte å komme seg opp på kanten av grinnen å falle i gulvet og slo seg kraftig...[8|] ingen har skjønt den dag i dag hvordan han klarte det...

en venninne av meg sin leke grinn veltet med ungen oppi, ungen klarte å reise seg opp og begynte å "gynge" /"riste" på kanten. så sa det brak pluttselig.. og det var en skikkelig leke grinn...  så tror nok man må følge med når ungen er oppi ja...

Back
Topp