Lekegrin?

Love4two

Forumet er livet
Hva mener dere om det? Skal dere kjøpe eller er den unødvendig?

For mitt vedkommende var det undøvendig. (bortkastet penger) Har en liten leilighet også. Eks. Hvis jeg måtte springe ut med søpla, la jeg henne de menuttene det tok, i sprinkelsenga med noen leker... Men det var sjeldent.

Til forrige mann brukte vi reiseseng, når det trengtes.. Blir nok det samme nå...

Skal garantert ikke ha lekegrind....

Er sånn i tvil om vi skal kjøpe lekegrinne eller ei selv. Kanskje vi venter og ser det litt ann heller [8|]

jeg har kjøpt siden jeg har hund.. greit å kunne gå på do liksom, eller smøre seg mat eller hva det skulle være[;)]

Jeg skal ha lekegrind!

Deilig å kunne ha han/henne der når jeg sitter å jobber og ikke alltid har øynene festet på han/henne (Har hjemmekontor, og må fortsette med litt jobb (de faste kundene) selv i det første året etter fødselen. Kan jo være greit å ha grinden når han/hun begynner å krabbe.... Men det er ikke snakk om å være der i timesvis....

Jeg har egentlig Ikkje lyst på det, Men samboeren min har visst avtalt med en slektning om at han skal kjøpe deres, Han mente at siden vi har hund kunne det være greit og ha den, Men den blir nok sikkert ganske lite brukt her..... [:D]

Vi har forresten lkatt Også...

Ser at de med hund gjerne kjøper lekegrinn. Vi har ingen dyr... Hmm... tror jeg skal prøve å holde meg og vente å se til babyen har kommet [8|]

vi ville ikke ha lekegrind, men svigemor kjøpte ei til oss.Mente vi trengte en pause en gang i blandt[:D] Vår datter elsket å være oppi den,den var ganske stor[:)]Vet ikke om vi kommer å bruke den på nr 2,det kommer veldig ann på hvordan ungen er[;)]

Vi har katt så vi må ha lekegrind

ORIGINAL: Labben

Vi har katt så vi må ha lekegrind

men kommer ikke katten seg oppi den da?

Jepp, har tilogmed 2 stykker.... en liten som jeg kan ha i to nivåer, og som kan brukes rundt peisen og en stor en som jeg har fått. Har hund så da er det greit og ha litt skille mellom de to. Og så er det sikkert greit og rydde lekene oppi om kvelden.

Vi har arvet en lekegrind.. å her er det helt nødvendig ettersom vi har hund....
I hvertfall til vi vet hvordan hunden reagerer...
Men synes nå lekegrind er ok å ha uansett.... skulle jeg måtte gjøre noe husarbeid er det ok å vite hvor den lille er (sånn når den begynner å krabbe og slikt)...

Vet ikke enda.. har ikke helt plass. Men på en annen side kan det være greit å ha også. Vet det står en lekegrind hos svigers som vi kan hente.Så vi trenger ikke avgjøre enda...

Jeg kjøpte jeg!, men siden jeg verken hadde dyr eller flere barn i huset!-så ble den alldrig viktig.
Den endte opp som grind forran peisen istedet[:D]

Hvor stor er disse lekegrindene?

Kunne tenkt meg å ha en sånn egentlig..[8|]

vi ska ha lejkegrind.. men vi va so heldige å få arva ei :)

ORIGINAL: tullmusa

Hvor stor er disse lekegrindene?

Kunne tenkt meg å ha en sånn egentlig..[8|]

De finnes i flere forskjellige størrelser og utførelser. Jeg vet at de i tre, med tregitter variere mellom 80*100 og 100*100 (de vanligste størrelsene jeg har sett i hvertfall) De andre, som har polstrede kanter og har sånn tett netting rundt varierer nok enda mer. Vi så på en "liten" en og den var 73*105, men de finnes i større størrelser også. Vi har ikke så god plass til en lekegrinn derfor har jeg bare mål de minste [;)]

Back
Topp