leke på rom

snika

Glad i forumet
er barna deres flinke til å leke på rommene sine? her må ho bli fortalt at hi må leke på rommet( har eget lekerom) å bli lei seg når ho må gå å leke.t

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her må det lekes på rommet. Hun har det største soverommet, så det er er mer en god plass til å leke der. Hun spør om vi vil bygge duplo med henne, ellers så koser hun seg med lekene sine alene. Leker hører ikke hjemme i stua her :)

Her må det lekes på rommet. Hun har det største soverommet, så det er er mer en god plass til å leke der. Hun spør om vi vil bygge duplo med henne, ellers så koser hun seg med lekene sine alene. Leker hører ikke hjemme i stua her :)
vi har heller ikke leker i stua. er svært skjeldent at ho går opp på lekeromet og begynner å leke selv desverrre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har litt leker i stua. Det er mest på grunn av at rommet deres er veldig lite og det store rommet er i kjelleren. Der får de gjerne være, men liker seg ikke helt alene der. De holder seg mest i stua, ja.. Men noen ganger får de innfall og leker på rommet.

Nå så leke rhan på rommet, da han var liten fikk han selvsagt ha leker på stua, han bor her like mye som oss, så at han ikke skulle fått hatt leker i stua hadde vært helt uaktuelt her i heimen.

Eldste er flink til og leke på rommet sitt, bygger lego og hører på musikk.. Minsten har så lite rom så da blir det litt leking i stua, men det synes jeg bare er kos for er så gøy å høre på han :)

Dem må få beskjed om å gjøre det i isåfall:p og dem liker helst å leke med meg eller pappaen tilstede:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har vi mesteparten av lekene i stua i andre etj, så de må dit å leke. Men vi har også duplo og lego nede, så de er mest rundt oss, men de er flinke til å leke alene.

Nå er min bare 2 år. Hun leker i stua, vi rydder og rydder hele tiden. Regner med at hun blir flinkere til å leke på rommet med tiden. Ofte vil jo barna leke litt skjermet også.

Mesteparten av lekene er på rommet, men har noe i stua som tegnebord med det som hører til, og bøker:-) hun kan godt gå på rommet å leke, gjerne om jeg eller pappan er med:-)

Her har vi mesteparten av lekene nede i stua.
Det skal da synes at vi har barn. De blir tidsnok flyttet bort. Og tiden hvor barna ikke vil være rundt oss kommer plutselig. Og om jeg hadde flyttet alle lekene opp, så hadde de ikke vært mye brukt.

♡ september 2014 ♡

Min gutt er to år og har leker både i stua og på soverommet sitt. Vi er stort sett oppe, men han pleier å leke på rommet nede hvis vi er med og dersom jeg må gjøre noe nede mens han er våken :) vi har soverommene, badet og boder nede. Han vil leke begge steder og trives godt med det :) masse leker overalt i dette huset ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Enn så lenge leker lillemor kun på stua. Soverommet er kun for soving. Men det vil sikkert endre seg når hun blir eldre.

Hun leker på stua som regel. Liker ikke og leke aleine på rommet sitt ennå. Her hører leker til overalt, er jo deres hus og! :))

Hun er 3,5 år og vi har stue i 1etasje, soverom i 2etasjen. Vet ikke når det er "vanlig" at de begynner og syns rommet er morro.

Minsten har alle lekene i stua. Eldste har en kasse med det han bruker mest i stua, ellers står det på rommet hans. Han har aldri likt å leke alene på rommet, så det blir ikke mye brukt.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp