Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linda79
hehe, jeg foreslo dukke til william når olivia ble født[:D] sambo nekta plent[8D] olivia har et par nå og william kaller dem for baby, legger dem på gressklipperen sin sammen bamsene og triller dem rundt[:D][:D]
skal høre med samboer hva han sier
når jeg sier at jeg skal kjøpe en dukke
For en tid tilbake sa jeg at jeg skulle melde lillemann på ballet(jeg ahr danset i 15år)
ORIGINAL: huva
Birk får dokke til 1 årsdagen sin,
får se om vi kjøper en før det.
Skjønner ikke hvorfor noen synes det er rart/uaktuelt at gutter leker med dukker.
ORIGINAL: gulen
For en tid tilbake sa jeg at jeg skulle melde lillemann på ballet(jeg ahr danset i 15år)ORIGINAL: huva
Skjønner ikke hvorfor noen synes det er rart/uaktuelt at gutter leker med dukker.
Gjør du ikke ? Altså , jeg ser ikke noe galt i det - og gleder meg til å se om Mariusen gjennkjenner det som vi faktisk gjør med ham, og seg selv[:)]
Men, gutter er vel litt sånn (mennlige gutter), hva skal en si - redd for at dukker skal sende barna over på den andre siden kanskje ?![8|]
Tror egentlig det vil gå greit for sambo. Nesten litt skuffende, for jeg hadde likt å se uttrykket hans om han hadde prøvd å nekte[8|][8D]
For en tid tilbake sa jeg at jeg skulle melde lillemann på ballet(jeg ahr danset i 15år)ORIGINAL: huva
Gjør du ikke ? Altså , jeg ser ikke noe galt i det - og gleder meg til å se om Mariusen gjennkjenner det som vi faktisk gjør med ham, og seg selv[:)]
Men, gutter er vel litt sånn (mennlige gutter), hva skal en si - redd for at dukker skal sende barna over på den andre siden kanskje ?![8|]
Tror egentlig det vil gå greit for sambo. Nesten litt skuffende, for jeg hadde likt å se uttrykket hans om han hadde prøvd å nekte[8|][8D]
Hahahaha... Vet det er mange menn som er slik ja.
Men Morten er heldigvis ikke slik. Da hadde vi neppe levd i lag....
orker ikke sånne macho-duste-menn, blir for primitivt og uopplyst for meg [8D]
Men ingen av oss som har noen problemer dersom han blir "lagspiller"
og vi er jo såpass opplyste at vi vet at det ikke har noe å gjøre med å leke med dukker eller ei [:)]
Hahahaha... Vet det er mange menn som er slik ja.
Men Morten er heldigvis ikke slik. Da hadde vi neppe levd i lag....
orker ikke sånne macho-duste-menn, blir for primitivt og uopplyst for meg [8D]
Men ingen av oss som har noen problemer dersom han blir "lagspiller"
og vi er jo såpass opplyste at vi vet at det ikke har noe å gjøre med å leke med dukker eller ei [:)]
Hehe.. Det holder jeg med deg i [:D]
Sambo er egentlig ikke en som bryr seg noe særlig om det. Men, han er nok som de aller fleste andre av hankjønnet - litt sånn nervøs for det - også bruker vi "homo", som skjellsord når vi er skikkelig sint [:'(] (Vi= han)[:'(] Det irriterer jeg noe grenseløst, og det går ALDRI upåpekt bort. Aldri i livet om Marius skal vokse opp med oppfatningen at det er skjellsord[:'(][:@]
Det er forøvrig en god del andre banneord på diverse "jentedeler", som også plager meg noe helt enooooooormt[:'(][:'(]
Han banner forresten ikke så mye som det høres ut som her [;)][8D]