Leke/krabbe- matte

Izelin3

Elsker forumet
Ser på bildene til endel av dere at dere har  sånne "gummi-matter" som barna ligger på. (gulvet) Di ser store ut. Hvor har dere kjøpt dem?? Og hvor store er dem ???[;)]

Jeg har bare en avlang og nå er mini så stor og lang at han ligger å sparker i gulvet i stedenfor.....Han blir så sint atte fy [:D]

Jeg har kjøpt sånn skumgummi-puslespill på Nille.
Det er større enn lekegrinda vår som er 100x100cm i hvertfall.
Er veldig fornøyd med vårt [:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Shygirl

mye kosta d?

169 mener jeg at jeg ga for den [:D]
Og snuppa kan lage paradis av den når hun blir større [:D][:D][:D]

hehe....nå rister jeg på hodet.......jeg hadde jo sånn til di 2 andre. Har helt glemt det. Har bare tenkt på sånna gummi matter.....hehe....da setter jeg kursen til Nille [:D](noen ganger gir jeg opp meg selv...)

ORIGINAL: Izelin3

hehe....nå rister jeg på hodet.......jeg hadde jo sånn til di 2 andre. Har helt glemt det. Har bare tenkt på sånna gummi matter.....hehe....da setter jeg kursen til Nille [:D](noen ganger gir jeg opp meg selv...)

Tihi [:D]
Godt du la ut en tråd om det da [:D][:D][:D]
God tur til Nille, håper du får tak i det så Philip slipper og bli sint fordi beina hans henger utafor [;)][:D]

ORIGINAL: trudepude

Vi kjøpte en sånn stor matte på Barnas Hus. Den er tjukk og stor. Var i flere farger!
Har ikke målene på den da, men..

Tror vi betalte 499,- for den, det var tilbud på den da (og det har de visst ofte)!

Er det sånn di på helsestasjonen har?? (nå vet jeg jo ikke om alle helsestasjoner har like da men....) Her så er det en ganske stor og tjukk. Helt genial....[:)]

ORIGINAL: trudepude

Vi kjøpte en sånn stor matte på Barnas Hus. Den er tjukk og stor. Var i flere farger!
Har ikke målene på den da, men..

Tror vi betalte 499,- for den, det var tilbud på den da (og det har de visst ofte)!

Samme her. Vi er veldig fornøyd med den[:D] Står vel mål på nettsidene til Barnas Hus.

Back
Topp