lekasje

*Ingunn*

Flørter med forumet
Hjelpe meg... Det lekker av meg.... ÅNEEEIII.
når jeg hoster eller nyser så kniper jeg bevist sammen , å det går bra. men av og til npr jeg reiser meg, så kommer det ut en skvett.. eller ler..
Å nei.. kjedelig å gå å skifte truse og evt bukse flere ganger til dagen.. ja må nok investerer i et truseinnlegg hvis dette fortsetter.
Hadde det litt sånn i sist svangerskap å, men det var heeelt på slutten.. æsj jeg vil ikke ha det..
Andre som har merket det...?

Har hatt noen uhell når jeg har nyst eller noe sånt ja.. Det er ikke noe gøy, men nå passer jeg på å knipe først!! Jeg ga like greit opp med en gang og går med sånne mini truseinlegg just in case.

Jeg er avhengig av truseinnlegg for jeg lekker litt da jeg hoster, nyser ol..Selv om jeg kniper så kan jeg ha et uhell.. Er veldig slapp i musklaturen etter forrige fødsel pga sløv med å knipe, men nå kniper jeg så ofte jeg husker så det blir nok bra etter hvert....[;)][;)]

ORIGINAL: *Ingunn*

Hjelpe meg... Det lekker av meg.... ÅNEEEIII.
når jeg hoster eller nyser så kniper jeg bevist sammen , å det går bra. men av og til npr jeg reiser meg, så kommer det ut en skvett.. eller ler..
Å nei.. kjedelig å gå å skifte truse og evt bukse flere ganger til dagen.. ja må nok investerer i et truseinnlegg hvis dette fortsetter.
Hadde det litt sånn i sist svangerskap å, men det var heeelt på slutten.. æsj jeg vil ikke ha det..
Andre som har merket det...?
huff ja merker det veldig godt,selvom jeg har kniiiper ofte,nå har jeg vært forkjølet i 2 uker med slitsom hoste,så da har jeg nok skvettet en del ja,blæææ[:@][:'(]er nok litt slapp nedi der da[8D]håper det går over da

Ja faktisk...den siste uken er det kommet! Nå skal det knipes!

Back
Topp