Lek- Ja eller Nei

Nei, med mindre du teller ned sneglekolonien i Hagen og pinnsvinet det tiltrekker? ;)

Er du lei av å gå gravid?
 
Nei, med mindre du teller ned sneglekolonien i Hagen og pinnsvinet det tiltrekker? ;)

Er du lei av å gå gravid?

Haha samme her :D Dem er så søte:happy:

Og ja jeg begynner vell i grunnen, og bli lei :p
Og håper stadig på klare tegn på modning i det minste :)
Selv om jeg liksom ikke har tid til, og føde enda:wacky:
Litt splitta ja :nailbiting:

Har dere planene klare, for sommerferien i år?
 
Ja og nei; Vet at vi skal i dyreparken og til svigers, men ingen konkrete planer utover det, men det er så deilig å kunne ta alt på sparket når vi har en nyfødt!

Gruer du deg til 17.mai imorgen mtp formen?
 
Ja lurer på om det blir mye mas, og sjas. Eller veldig varmt :eek: Da sliter jeg...

Men håper ungene vil kose seg, og det blir mye god mat :p

Er du på jakt etter tegn på modning?
 
Nei, jeg er bare 34+5 og opplevde ingen modningstegn sist så det tar jeg som det kommer :)

Kjøper du storesøskengave fra babyen?
 
Hadde ikke jeg heller, men leser mye om det rundt forbi..

Nei.. ikke som jeg kjenner i alle fall.. Litt usikker på hvordan det skal kjennes ut også forsåvidt..

Var det planlagt/ønsket å få baby på akkurat denne årstiden?
 
Tja jeg ble gravid litt fortere enn jeg trodde, men årstiden passer meg perfekt :D

Får dere mye arve tøy?
 
Ja, og jeg elsker det! Vi har vært så heldige å arve tøy etter min nevø, og etter naboen. Vi har nå mer klær en vi får brukt, og arver det gjerne videre etter at vi er ferdig med det!

Koser du deg med hagearbeid nå som det er så fint vær?
 
Ja, til en viss grad i alle fall :) Ikke så fan av store blomsterbed og den type ting, men liker å ordne det litt fint, plante i krukker og sånne enklere ting.

Bor du i enebolig?
 
Ja, kjøpte vår første bolig for 2,5 år siden, og jobber iherdig med å gjøre den mer levelig... (ingen isolasjon i veggene og verdens minste bad)

Driver dere og å pusser opp nå i innspurten?
 
Haha - ja, vi satte i gang et gedigent husprosjekt i juli 2017. Har revet taket på huset, bygd på en etasje, og gjort om huset fra 70-talls husbankhus til funkishus.. Renovert hele 1. etg, og nå er det siste innspurt i den nye 2. etg. (bad + gulv og lister igjen på stue og et soverom) + uteterrassene. Så må heeeeele huset males. Så kan trygt si vi pusser opp i innspurten, og er nok ikke ferdig før lenge etter fødsel med de siste tingene ;-)

Skal du skrive sånn babybok/"barnets første år"?
 
Tenker å prøve å fylle inn i en sånn bok, siden jeg har til de tre andre, men erfaringen er at sånt fort går litt i glemmeboka :p
 
Mener du at jeg har trodd fødselen er i gang? Nei :)

har du tenkt å bruke smertelindring under fødselen?
 
Ikke i utgangspunktet, og har ikke hatt det med de tre andre, så satser på å klare meg uten denne gangen og...

Har du barn fra før?
 
Har 5 barn i fra før :D 4 jenter, og 1 gutt. Nå er storebror utrolig glad, for at drømmen om en hane til kommer inn i høneflokken er en realitet :hilarious:
Dette har han ønska seg leeeeeeeeenge. Så nå skjer det rett før han blir 14 år:cool:

Har dere våre på stranda i år?
 
Ja vi var faktisk igår! Men a mor merka at det ikke akkurat var særlig for bekkenet, ingen gode stoler å sitte i og vondt å gå i den dype sanden, så idag kjøpte vi plaskebasseng til videre avkjøling så lenge varmen er overveldende og tullemor holder seg inne i magen...
 
Ja vi var faktisk igår! Men a mor merka at det ikke akkurat var særlig for bekkenet, ingen gode stoler å sitte i og vondt å gå i den dype sanden, så idag kjøpte vi plaskebasseng til videre avkjøling så lenge varmen er overveldende og tullemor holder seg inne i magen...

Glemte spm igjen :p hver gang!

Har du bada enda i år?
 
Back
Topp