"Lek" - Hva gjør du på akkurat nå?

Ååå! Har du sau! [emoji173] fått mange lam? [emoji2]
Ja, fått ca 270 lam i år. Det er typisk at den ene siste søya drøyer lenge før ho lammer :hilarious: Alt gikk bra heldigvis. Ho fikk to perfekte små lam :Heartblue:Heartblue Nå gleder vi oss til uforstyrret nattesøvn. Det varer vel i 7-8 mnd.. :hilarious:
 
Ja, fått ca 270 lam i år. Det er typisk at den ene siste søya drøyer lenge før ho lammer :hilarious: Alt gikk bra heldigvis. Ho fikk to perfekte små lam [emoji813]blue[emoji813]blue Nå gleder vi oss til uforstyrret nattesøvn. Det varer vel i 7-8 mnd.. :hilarious:
Jeg bare elsker dyr [emoji4] og lam er så søte atte hjælp! Haha, jeg tenker det samme.. må sove så mye vi kan nå! Og 8mnd er det for sent [emoji28][emoji28][emoji32]
 
Spiser frokost med vesla :) eller, jeg drikker kaffe. Hun spiser brød med leverpostei ;)
 
Jeg bare elsker dyr [emoji4] og lam er så søte atte hjælp! Haha, jeg tenker det samme.. må sove så mye vi kan nå! Og 8mnd er det for sent [emoji28][emoji28][emoji32]
Ja dem er bra søte :love7
Og det beste av alt er at noen blir ekte kosemonstre :happy:
 
Ja [emoji7] har sittet sammen med 4 kopplam en stund.. herreguuuud så søte [emoji7] har dere bare hvite? [emoji3]
Ja har bare norskhvit sau. Men noen få har fått en svart eller brun flekk her og der, men det er sjelden :)
 
Ligger som et slakt på sofaen med PuddingTv på fulle guffer[emoji23] og ei snuppe som bytter på å danse og klatre på meg[emoji7]
 
Sitter i sprinkelsenga og synger for en snart sovende Pipp :)
 
Sitter I sprinkelsengen bokstavelig talt?[emoji28]

Ja[emoji85][emoji85] var så dum og begynte med det, og nå er det vanskelig å venne henne av med at jeg er så tett inntil.. hun sovner på et blunk når hun får ligge med hodet på magen min <3 så må jeg bare ninja-klatre ut uten å vekke henne, det spørs hvor mange mnd til det funker[emoji85][emoji85]
 
Har endelig fått planta rumpa i godstolen, med ei flaske med isvann[emoji2]
 
Ja[emoji85][emoji85] var så dum og begynte med det, og nå er det vanskelig å venne henne av med at jeg er så tett inntil.. hun sovner på et blunk når hun får ligge med hodet på magen min <3 så må jeg bare ninja-klatre ut uten å vekke henne, det spørs hvor mange mnd til det funker[emoji85][emoji85]
Hehe[emoji23] kjenner til det med dårlige vaner. Mini nekter å ligge i sprinkelseng, men i dobbelseng kan han sove rundt så lenge vi ligger ved siden av han til han sovner , så han har offisielt flyttet inn i sengen vår nå . Må begynne avvenning i stor seng på eget rom snart [emoji85]
 
Hehe[emoji23] kjenner til det med dårlige vaner. Mini nekter å ligge i sprinkelseng, men i dobbelseng kan han sove rundt så lenge vi ligger ved siden av han til han sovner , så han har offisielt flyttet inn i sengen vår nå . Må begynne avvenning i stor seng på eget rom snart [emoji85]

Men det er jo så koselig å spoone dem [emoji7][emoji7] sukk <3 skulle gjerne hatt de som små babyer mye lenger igrunn...
 
Men det er jo så koselig å spoone dem [emoji7][emoji7] sukk <3 skulle gjerne hatt de som små babyer mye lenger igrunn...
Det er veldig koselig, merker jeg bevisst utsetter utflyttingsprosessen for jeg blir nesten avhengig av å ha han her for å kunne sove selv [emoji85]Men skal gjøre det snart[emoji56]
 
Vi ligger i hver vår sykeseng, ser på sinnasnekker'n på vår fantastiske lille flyttbare tv som henger på stativ og later som vi er på hotell[emoji23][emoji23] er jo så surrealistisk at vi må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det[emoji23][emoji13]
 
Vi ligger i hver vår sykeseng, ser på sinnasnekker'n på vår fantastiske lille flyttbare tv som henger på stativ og later som vi er på hotell[emoji23][emoji23] er jo så surrealistisk at vi må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det[emoji23][emoji13]

Sender dere masse klemmer og håp[emoji173]️[emoji173]️
 
Vi ligger i hver vår sykeseng, ser på sinnasnekker'n på vår fantastiske lille flyttbare tv som henger på stativ og later som vi er på hotell[emoji23][emoji23] er jo så surrealistisk at vi må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det[emoji23][emoji13]

Masse klemmer [emoji173]
 
Kler på fjøsdressen mens jeg prøver å legge fra meg telefonen og gå å melke kyr istedenfor å skrive på forumet....
 
Back
Topp