Ser frem til to små skal legge seg så jeg kan få slappet av Sover så utrolig dårlig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var vanvittig godt Gled deg til middag i morgen
Venter på Farmen og håper virkelig ikke Geir blir storbonde
Ja fy søren Jeg skrek og ropte til tv’n her! Trampet ut på verandaen i sinne og nektet å se resten da han vant!Uff stakkars de andre da
Hadde SÅ lyst at Tom skulle få bli!
Ja fy søren Jeg skrek og ropte til tv’n her! Trampet ut på verandaen i sinne og nektet å se resten da han vant!
Han Geir er jo sprø.. og jaggu har han klart å hjernevaske Tom Fader.. håper han ikke valgte han som storbonde Da blir det en helvetesuke da..Ikke sant jeg ble også drit sur, og mannen min like så
Han Geir er jo sprø.. og jaggu har han klart å hjernevaske Tom Fader.. håper han ikke valgte han som storbonde Da blir det en helvetesuke da..
Ser på farmen... [emoji6]
Ja fy fader! Nå blir det slavedrivingHjelpes det ble Geir
Ja fy fader! Nå blir det slavedriving
Ja jeg er helt enig med henne! Kristian hadde ikke veldig lyst han hellerAll ære til Unike da som takket nei til å bære medhjelper DET var en ærlig sak.
Og jeg forstår henne så godt!
Nei merka detJa jeg er helt enig med henne! Kristian hadde ikke veldig lyst han heller