LEK:... fortell....

ORIGINAL: SMT

Duuuu... Det tørr jeg ikke si... [:-] haha... Jeg sang...
ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: SMT

hmm...

jeg har vært med på et tv program (DET var flaut gitt)
jeg vil serriøst DØ om jeg ser noen som spiser på plagget sitt (typisk snora på jakka osv) - får frysninger i HELE MEG[:o]
jeg trodde aldri jeg kom til å bli gravid, men etter 3(nesten 4 år) gikk det.
jeg traff mannen i mitt liv,forlova meg og ble gift på 1 år...
jeg har dirigert et kor i 4 år.

Hvilket tv program?!?! [:D]

JOOOOOOOO... dør jo av nysgjerrighet!!! Come on [:D]

Er 180 cm høy [:)]
Kan ikke si nei til folk rundt meg (som ofte ender med en vanvittig organisering for å gjøre alle rundt meg fornøyd[8D], men lærer aldri)
Har spilt håndball aktivt siden jeg gikk i 2.klasse [:)]
Jeg er avhengig av å få sett Hotel Cæsar [8D]
Burde egentlig hatt klippekort på legevakta for jeg er så klønete.. [:)] Sying, brudd og andre småskader skjer lett når men har to venstrefoter [8D]

ORIGINAL: Legokloss

ORIGINAL: tihii89

* Jeg har også som glapia, holdt på å stryke med da jeg var 15.
* Tryna på sykkel foran 3 skolebusser STAPPFULL av ungdomsskoleelever. Brakk hånda, men var så flau at jeg kjente ikke at jeg hadde vondt før jeg kom fram til skola.
* Klippi vokalisten i Vazelina i rompa
* Tryna foran alle elevene første dag på ungdomsskola
*Ler ALLTID når jeg ikke skal. Feks i en begravelse for noen år siden. Ei venninne av meg hadde dødd, og jeg fikk latterkrampe når vi skulle kondolere familien.. Fin måte å reagere på det.

[8D]

Uff, jeg kjenner til den der... jeg var på kurs og kurslederen fortalte om da morra hans lå for døden.. han sa at hu var "tynn som spaghetti" og jeg fikk skikkelig latterkrampe... klarte ikke stoppe... kurslederen ble skikkelig forbanna og ba meg gå på gangen [8|]

Hehe, huff![8D] Det er så pinlig! også klarer man jo ikke å slutte.. Hadde jeg bare klart å tatt meg sammen å så.. :p

* Jeg er halvt amerikansk, kvart norsk og kvart fra Trinidad og samboer er fra Chile. Så våre barn er godt blandet [:D]
* Jeg har regulering, på baksiden av tennene oppe og på forsiden nede. Hadde ikke stygge tenner, men stort mellomrom mellom fortennene.
* Jeg er sosial og liker å ta meg en fest eller 10. Har roet seg litt ned etter jeg fikk barn da.
* Jeg har sett på days of our lives i over 10 år. (men må heldigvis ikke se på det hver dag)
* Har lyst til å gjøre noe helt annet enn å være sykepleier. Skulle gjerne tatt en helt ny utdannelse. Kanskje jeg gjør det.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

* Jeg er halvt amerikansk, kvart norsk og kvart fra Trinidad og samboer er fra Chile. Så våre barn er godt blandet [:D]
* Jeg har regulering, på baksiden av tennene oppe og på forsiden nede. Hadde ikke stygge tenner, men stort mellomrom mellom fortennene.
* Jeg er sosial og liker å ta meg en fest eller 10. Har roet seg litt ned etter jeg fikk barn da.
* Jeg har sett på days of our lives i over 10 år. (men må heldigvis ikke se på det hver dag)
* Har lyst til å gjøre noe helt annet enn å være sykepleier. Skulle gjerne tatt en helt ny utdannelse. Kanskje jeg gjør det.

haha, jeg også[:D] På videregående skulket jeg skolen for å hjem og se[8D]
Men gjør liksom ikke noe å gå glipp av noen mnd, ikke vanskelig å komme inn igjen[8D]

ORIGINAL: tinuzz

ORIGINAL: Hello_Cupcake

haha, jeg også[:D] På videregående skulket jeg skolen for å hjem og se[8D]
Men gjør liksom ikke noe å gå glipp av noen mnd, ikke vanskelig å komme inn igjen[8D]

hahahaha godt vi er fler. [:D]

hmm....

*litt guttejente, men liker og "dolle" meg opp litt, liker biler og motorsykler
*kan skru litt bil og motorsykkel
*har vært på fest med de svenske kongefamilien, danset ved siden av mædde og kunne sotti og drukket med prinsen, men det turte jeg ikke...[8D] 19 år og litt sjenert... dum vettu...[8|]
*Er en liten hissigpropp, kvart italiensk. [:D]
*Har spilt håndball i alle år, men med operert og røket korsbånd på nytt, slakke leddbånd, operert andre kne, så er det lagt på hylla, plus at jeg har blitt for gammel[:-] Så her har vi knær fulle av arr....men mye gode minner

Må ha med en til at jeg var skikkelig harry i ungdomstiden, skru moped, rullings i sidelomma på citykamo buksa med matchende t-skjorte og skaut. [:D]

Jeg er nest eldst i en søskenflokk på 6 så jeg har alltid vært litt "vesle mamma"

Jeg er halvt norsk og halvt sveitser

Jeg har vært i militæret 1år og savner å være i militæret

Jeg har blitt mobba i 7år på skolen for å være stygg noe som har resultert i lav selvtillit (får fort følelsen av at ingen liker meg) og dårlige karakterer på vgs [&:]

Jeg har aldri hatt det så bra før som nå som jeg er mamma, selvom jeg er alene <3

Kuult!! je å [:D]

- je har vært aktiv danser og rest europa rundt konkurranser.
- je har skrivvi mastergrad på torvmoser.
- je er venstrehendt, samma er samboer- så vi håper at alle onga våre blir det å [:D]
- har en tendens tel å førtelle myyyye mer enn je burde i fylla... men berre om me sjøl og mine egne hemmligheter da
- je ønsker me enn kjempestor hage og et hus der je kan kute naken rundt utta att noen sir det

ORIGINAL: Bittekonvall

Jeg er nest eldst i en søskenflokk på 6 så jeg har alltid vært litt "vesle mamma"

Jeg er halvt norsk og halvt sveitser

Jeg har vært i militæret 1år og savner å være i militæret

Jeg har blitt mobba i 7år på skolen for å være stygg noe som har resultert i lav selvtillit (får fort følelsen av at ingen liker meg) og dårlige karakterer på vgs [&:]

Jeg har aldri hatt det så bra før som nå som jeg er mamma, selvom jeg er alene <3

Kuult!! je å [:D]
[:D][:D][:D][:D][:D]

Hihi, artig!

- Har alltid vært skikkelig skolenerd! [8|]
- Blir megastressa av orddelingsfeil! [:o]
- Jobber som barnefysioterapeut, men synes alt blir helt annerledes når man har fått barn selv!
- Traff mannen min på ungdomsskolen og vi har vært kjærester siden vi var 16 år.
- Sang "Et barn er født i Betlehem" på radioen da jeg var 2 1/2 år.
- Har støv på hjernen [:-]
- Blir kalt TT av venner (Tøff og Teknisk - hoho, skal ikke mye til for å imponere enkelte) [:D]
- Har operert i ørene mange ganger, og hører dårlig på venstreøret.
- Hater katter! ...

hihi artig [:D]

• jeg har også masse arr på kroppen. ganske guttejente her ja.
  • har opperert venstre kne for 1 1/2 år siden etter håndball skade hvor jeg røyk korsbånd,leddbånd,menisker og hadde brudd i kneskåla på en gang! (legen trodde ikke det han så [8D] når jeg skulle opperere måtte han ha med seg en lege til får å observere for dette var så uvanlig[8D] maks uflaks for å si det sånn)
  • Elsker å male. maler stort sett portrett i svart/hvitt
  • lever meg in i program på tv, så folk har problemer med å få kontakt med meg [8D]
  • var skikkelig skole geni og lærerens gull unge på skolen (ja da, var en liten nerd[8D])

*Har sydd over 100 sting på kroppen.
*Holdt på å stryke med når jeg var 18
*Har tidligere gått ned  43 kilo ( ikke akkurat 43 i dag, men det er denne babyen sin skyld)
*Er rotekopp deluxe ( derfor jeg nå har fått meg vaskehjelp)
*Reist på turne med P4 i mine yngere dager.
*Har en "popstjerne" i omgangskretsen

ORIGINAL: PrinsesseC

*Har tidligere gått ned  43 kilo ( ikke akkurat 43 i dag, men det er denne babyen sin skyld)

hvem???[8D]

- Er i slekt med han som kom på 4 plass i årets Tour de France [:D]

- Holdt på å dø etter min første fødsel.. Lå i koma i timesvis og legene ba mannen min forbrede seg på det verste.. [:(]

- ELSKER fotball og favorittlagene er FkHaugesund og Viking

- Er eneste kvinnelige montør i et firma med 70 ansatte

- Er veldig familiekjær og prøver å vise mine nermeste at jeg elsker dem OFTE![:D]

ORIGINAL: tinuzz

ORIGINAL: PrinsesseC

hvem???[8D]

lurer jeg på og???[8D][:D]

- Jeg har utgitt et dikt i en amerikansk diktbok [:D]
- På skolen hadde jeg omtrent aldri gym, hata det og skulka omtrent alltid [8D]
- Som tenåring digga jeg rap musikk, og kan sikkert 200 raptekster, engelsk og norsk, utenatt ENNÅ [:-]
- Vokalisten i VAMP har kyssa meg MOT min vilje (og det var helt forferdelig grusomt, ekkling! [:'(])
- En av mine store drømmer er å bli amubulansesjåfør [:)]

ORIGINAL: Ønsker sin egen

- Som tenåring digga jeg rap musikk, og kan sikkert 200 raptekster, engelsk og norsk, utenatt ENNÅ [:-]
- Vokalisten i VAMP har kyssa meg MOT min vilje (og det var helt forferdelig grusomt, ekkling! [:'(])- En av mine store drømmer er å bli amubulansesjåfør [:)]

Han som er vokalist nå, eller han som var før..? Vidar Johnsen..? (Han som er vokalist nå er faktisk ganske søt [:D][8D])

ORIGINAL: [Malin]

- Vokalisten i VAMP har kyssa meg MOT min vilje (og det var helt forferdelig grusomt, ekkling! [:'(])- En av mine store drømmer er å bli amubulansesjåfør [:)]

Han som er vokalist nå, eller han som var før..? Vidar Johnsen..? (Han som er vokalist nå er faktisk ganske søt [:D][8D])

Hihi.. enig [:D][;)][8D]

ORIGINAL: Mie77

ORIGINAL: [Malin]

Hihi.. enig [:D][;)][8D]

OG når vi er inne på å fortelle ting, mormoren hans er veninne med min farmor! Og jeg bor i samme by som han![8D]

Back
Topp