LEK:... fortell....

ORIGINAL: Pompi

Så gøy[:D]

- Jeg hater å snakke forann store forsamlinger

- Første gang jeg kjørte buss med vogn glemte jeg at sete klappa seg opp når jeg reiste meg, så da jeg satte meg ned igjen deisa jeg rett i gulvet *flaut*

- Bestefaren min har vunni mange OL-gull på ski (veldig kjent for de på 50 +)

- Jeg HATER edderkopper over alt på jord, løper ut av huset hvis jeg er alene.

- Har sydd i haka uten bedøvelse for jeg var redd for å få sprøyte (anbefales ikke)

Ikke det at jeg er 50 +, men hvem er bestefaren din?

ORIGINAL: Glapia.

- Jeg har som Kath også MASSE arr på kroppen, da særlig leggene.. uff!!!
- Operert øret mitt 4 ganger, uten å lykkes- døv på høyreøret.
- Holdt på å stryke med som 15 åring
- Ofte veldig skeptisk til andre mennesker og ting generelt, veldig selvkritisk, og kan faktisk virke sur... (litt ironisk ja! "Glapia") men er som regel bare utrygg og sjenert.

Fortell mer!

Hehe, morsomt!:P

1: Har hadd 13 Piercinga samtidi på d meste... 5 va utnom øran [8D]

2: "tørrlagt" sebrapike sidn 2009. Bynte me sellskading da æ va 12-13 år pga mobbing. Mamma oppdaga d da æ va 15.. Værste æ nån gang har opplevd, hadde kutta for mye, blødde masse.. Sko ned på bade å få stoppa d, trudde alle hadde lagt sæ men ikke mamma.... Da va d oppdaga.. Da bynte æ hos psykolog bup, så bynte æ på vop når æ bei 18.

3: Sosial angst pga mobbinga. Selvtillita e blidd MYE bedre ætter æ gikk gravid å følte mæ fiiiin :D Ikke mange som trur æ har sosial angst, æ e så åpen å æli. Like oppmerksomheit..

4: Har ADHD.

5: Æ har skjært bort en stor føflækk på skambeine når æ va 13 år! Flaueste æ har gjort...:P

ORIGINAL: Najja

ORIGINAL: Klarforbaby

* Er mørkeredd til tusen - hadde ikke gått i 5 minutter på en mørk skogsveg om jeg så hadde fått 100 000 for det. Helt ærlig.
* Har aldri tisset(eller nr.2 selvsagt) eller prompet så samboeren har hørt det - og kommer aldri til å gjøre det heller!
* Elsker elektriske dubbeditter. Kamera, data (mac selvsagt), mobiler (iphone selvsagt :P) osv. Er den som alle venninnene mine ringer til visst de lurer på noe eller ikke vet hvilen type de skal kjøpe.
* Har lakenskrekk, men er syvsover så det synger etter (og dette har heldigvis sønnen min arvet).
* Raper som en MANN.

Kanskje ikke noe å le av. Jeg har gjør det hele tiden, men allikevel er samboeren min overbevist om at jenter ikke bæsjer. Det er visst bare sånn.

Sambo tror jeg ikkje bæsjer og ikke har luft i magen [8D]

Hm....

* Jeg er halvt polsk og halvt norsk

* Ble pumpa da jeg var 16 - Første gang jeg drakk tequila [&:]

* Tendenser til oversosial, prater med alle stort sett - kan nok bli litt slitsomt for noen...
Men er fryktelig redd for at noen ikke skal like meg... [8D]

* Møtt og sett et og annet kjent fjes fra tiden som make up artist

* Elsker pensel #224 fra MAC

Jeg er nest eldst i en søskenflokk på 6 så jeg har alltid vært litt "vesle mamma"

Jeg er halvt norsk og halvt sveitser

Jeg har vært i militæret 1år og savner å være i militæret

Jeg har blitt mobba i 7år på skolen for å være stygg noe som har resultert i lav selvtillit (får fort følelsen av at ingen liker meg) og dårlige karakterer på vgs [&:]

Jeg har aldri hatt det så bra før som nå som jeg er mamma, selvom jeg er alene <3

Vert veldig aktiv hestejente frem til for et par år siden, ble for dyrt...

Har gått på 4 forskjellige barneskoler, og vert mobba overalt i hele oppveksten fordi jeg har rødt hår.... [8|] Livredd for at jenta mi skal bli utsatt for det samme.... [X(] [>:] [&o]

Å bli mobba for hårfargen har resultert i ørten forskjellige hårfarger, alt ifra helbleika til blått

Har aldri vert noe "barnemenneske", men ELSKER å være mor!!!! Det aller mest fantastiske som noengang har hendt meg!

Er så mange av jentene her inne jeg føler jeg har masse til felles med, et superbra forum, og er kjempeglad for at jeg meldte meg inn her!!!!

* Jeg har også som glapia, holdt på å stryke med da jeg var 15.
* Tryna på sykkel foran 3 skolebusser STAPPFULL av ungdomsskoleelever. Brakk hånda, men var så flau at jeg kjente ikke at jeg hadde vondt før jeg kom fram til skola.
* Klippi vokalisten i Vazelina i rompa
* Tryna foran alle elevene første dag på ungdomsskola
*Ler ALLTID når jeg ikke skal. Feks i en begravelse for noen år siden. Ei venninne av meg hadde dødd, og jeg fikk latterkrampe når vi skulle kondolere familien.. Fin måte å reagere på det.

[8D]

ORIGINAL: tihii89

* Jeg har også som glapia, holdt på å stryke med da jeg var 15.
* Tryna på sykkel foran 3 skolebusser STAPPFULL av ungdomsskoleelever. Brakk hånda, men var så flau at jeg kjente ikke at jeg hadde vondt før jeg kom fram til skola.
* Klippi vokalisten i Vazelina i rompa
* Tryna foran alle elevene første dag på ungdomsskola
*Ler ALLTID når jeg ikke skal. Feks i en begravelse for noen år siden. Ei venninne av meg hadde dødd, og jeg fikk latterkrampe når vi skulle kondolere familien.. Fin måte å reagere på det.

[8D]

Uff, jeg kjenner til den der... jeg var på kurs og kurslederen fortalte om da morra hans lå for døden.. han sa at hu var "tynn som spaghetti" og jeg fikk skikkelig latterkrampe... klarte ikke stoppe... kurslederen ble skikkelig forbanna og ba meg gå på gangen [8|]

ORIGINAL: MieKayla

- Ble sendt på avrusning (og påfølgende fosterhjem) første gang som 11åring

- Fikk min førstefødte når jeg var 16

- Har fått utgitt en diktsamling

- Vant penger i lotto bare noen dager etter at jeg fylte 18

- Ekstremt husredd, mørkeredd, sosialt redd - redd for alt som innebærer at jeg må være alene [;)] Har vært sammen med Mannen i 7 år, og aldri vært lenger borte fra ham enn 2 døgn (og det er sikkert 5 år siden). Han er med på alt, og vi må gjøre alt sammen.. [:)]

Syns det er koselig jeg [:)] ska jeg komme på besøk til dere snart? [:)]

hmm...

jeg har vært med på et tv program (DET var flaut gitt)
jeg vil serriøst DØ om jeg ser noen som spiser på plagget sitt (typisk snora på jakka osv) - får frysninger i HELE MEG[:o]
jeg trodde aldri jeg kom til å bli gravid, men etter 3(nesten 4 år) gikk det.
jeg traff mannen i mitt liv,forlova meg og ble gift på 1 år...
jeg har dirigert et kor i 4 år.

ORIGINAL: SMT

hmm...

jeg vil serriøst DØ om jeg ser noen som spiser på plagget sitt (typisk snora på jakka osv) - får frysninger i HELE MEG[:o]

Hvilket tv program?!?! [:D]

Har vært med i en del episoder av Hotell Cæsar...som statist [:D]
Spist middag med Viggo Mortensen, når han var her i forbindelsen med premieren av LOTR 3
Blitt lurt av Kjetil og Kjartan [:D]
Er halvt koriansk og amerikansk
Vært på Norges turne med Toyota Norge som danser for 18 år siden [:D]

Middag med Viggo Mortensen!!!! Missunneliiiiiig!! [:)]

- Ble sendt på avrusning (og påfølgende fosterhjem) første gang som 11åring

- Fikk min førstefødte når jeg var 16

- Har fått utgitt en diktsamling

- Vant penger i lotto bare noen dager etter at jeg fylte 18

- Ekstremt husredd, mørkeredd, sosialt redd - redd for alt som innebærer at jeg må være alene [;)] Har vært sammen med Mannen i 7 år, og aldri vært lenger borte fra ham enn 2 døgn (og det er sikkert 5 år siden). Han er med på alt, og vi må gjøre alt sammen.. [:)]

Hvor mye vant du[8D] hehe

Det var 700.000 [;)] Myyyye penger for ei på 18 år, hehe..
(Men hvor er de blitt av nå da..?? [>:])

ohh shit!! Lucky you[:D]
Håper du koste deg med de[;)]

.

ORIGINAL: lanoliten

Hihi... men var vel omtrent 20 mennesker rundt bordet da og det eneste vi sa til hverandre var hva vi het [:D][8D]

ORIGINAL: lanoliten

!!!!!!!!

Duuuu... Det tørr jeg ikke si... [:-] haha... Jeg sang...
ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: SMT

hmm...

Hvilket tv program?!?! [:D]

Back
Topp