Leirskole og klær

Det kommer nok hjem ;)
Når mi var på leirskole i fjor så gikk læreren over området og hyttene og samlet sammen alt tøyet dem fant og tok med i en pose. Var kun ett par håndklær og noe badetøy som var igjen. Elevene var veldig flinke og ansvarsfulle :) og det er jo klart, det er dumt å sende med det absolutt dyreste tøyet.
Vi merket i tillegg alt.

Nå var ikke det å miste noe tøy den største bekymringen heller ;)
Merke gjør vi også
Er det noen som sier det er den største bekymringen selv om man spør. Men jeg synes faktisk det ville vært kjedelig å miste klær som akkurat er kjøpt inn,

Forventer ikke st lærerne har ansvar for klærne, de får ansvar for noe annet:)
Som sagt så er alle klærne gode så det drikke snakk om dårlige vs gode klær :)

Gode klær er klær som passer etter min mening så om de «gamle» er på grensa så hadde jeg tatt med nytt

Jo alle gjør det , ikke det jeg spør om :)

Hadde tatt med nytt og skikkelige klær.
Vi kjøpte nytt til vårt barn da han skulle på leirskole i fjor. Kom hjem med klærne like hel og fin.
Så lenge en merker klær med navn så går det bra.

Hadde tatt med nytt og skikkelige klær.
Vi kjøpte nytt til vårt barn da han skulle på leirskole i fjor. Kom hjem med klærne like hel og fin.
Så lenge en merker klær med navn så går det bra.
Igjen det er skikkelige klær uansett , vi kjøper kun det

Da jeg var på leirskole var det ingenting son forsvant, men jeg glemte en sokk og en lue. Kan jeg kun skylde meg selv for, og de sendte glemt tøy i posten så alle fikk tilbale det de hadde glemt.
Jeg hadde med meg to sett ullundertøy, en vanlig jakke og turbukse, en fleecegenser og et sett regntøy. Tursko og regnstøvler. Turskoene brukte jeg hele tiden utenom da vi var i båt og i fjøs. Så hadde jeg med meg 8 truser 8 par sokker 1 par raggsokker 3 bukser og 3 gensere. De hadde vaskemaskin i kjelleren som noen av guttene fikk bruk for de de falt i elva og på gjørmete fjelltur.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde pakket annerledes idag. En vanntett turbukse kanskje, og to luer. Min ble våt hver dag da det regnet mye. Og et par ekstra sko med goretex, turskoene var litt lraftige til å gå rundt med innendørs og rundt byggene.

Da jeg var på leirskole var det ingenting son forsvant, men jeg glemte en sokk og en lue. Kan jeg kun skylde meg selv for, og de sendte glemt tøy i posten så alle fikk tilbale det de hadde glemt.
Jeg hadde med meg to sett ullundertøy, en vanlig jakke og turbukse, en fleecegenser og et sett regntøy. Tursko og regnstøvler. Turskoene brukte jeg hele tiden utenom da vi var i båt og i fjøs. Så hadde jeg med meg 8 truser 8 par sokker 1 par raggsokker 3 bukser og 3 gensere. De hadde vaskemaskin i kjelleren som noen av guttene fikk bruk for de de falt i elva og på gjørmete fjelltur.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde pakket annerledes idag. En vanntett turbukse kanskje, og to luer. Min ble våt hver dag da det regnet mye. Og et par ekstra sko med goretex, turskoene var litt lraftige til å gå rundt med innendørs og rundt byggene.
Hvor lenge var dere borte ?
Her tar jo bare skoene halve bagen ..

Hvor lenge var dere borte ?
Her tar jo bare skoene halve bagen ..
Dro 08 om mandagen og var hjemme 16 om fredagen. Jeg hadde en bag og en sekk foe vi øåtte ha sekk til turene så plaas var ikke noe problem :)

Back
Topp