Leirskole og klær

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere med barn somhar vært på leirskole , hvilke klær sendte dere med?
Vi har akkurat fornyet yttertøyet men jeg må innrømme at jeg dr litt redd for å sende det med siden det er nytt og dyrt.
Mister man mye?
Vurdere å sende med det som er akkurat passe i str, gjør ikke så mye om det blir borte

Tenker varme ordentlige klær er viktig om de skal være mye ute :happy: og sko om de skal gå mye:happy:

Mista ingenting på leirturen i vår når vår var. Sendte med det vi hadde av klær og utstyr som også sto på lista.

Trur ikke deler vanlig å miste mye. De går nok igjennom rommene. Ha navn og telefonnummer på i tilfelle. Men hvis det gamle passer, så hvorfor ikke bruke det en siste gang? I tilfelle...

De får kanskje ansvar for ting selv, så kanskje snakke med han litt om gode rutiner for å ha oversikt over sine egne ting?

Trur jeg hadde sendt med mye bra tøy selv om det er dyrt. Kvaliteten er viktig tenker jeg da

Trur ikke deler vanlig å miste mye. De går nok igjennom rommene. Ha navn og telefonnummer på i tilfelle. Men hvis det gamle passer, så hvorfor ikke bruke det en siste gang? I tilfelle...

De får kanskje ansvar for ting selv, så kanskje snakke med han litt om gode rutiner for å ha oversikt over sine egne ting?

Trur jeg hadde sendt med mye bra tøy selv om det er dyrt. Kvaliteten er viktig tenker jeg da
Som skrevet så er alt uansett kvalitetsklær , de er mange på rommet så selv om min er flink så betyr ikke det st alle er det og man kan fort få med feil osv
Vi har kommet fram til hva vi gjør så får vi se om det blir med hjem :)

hvis du merker tøyet og noen andre får det med seg hjem så står det navn og evt tlf til ditt barnet på tøyet.

Det betyr ikke st det kommer tilbake dessverre

Nei, det er vel mer uvanlig at det kommer tilbake. Jeg merker alt, det er aldri noen som har levert tilbake likevel ;)
Jeg hadde nok sendt med godt tøy, men kanskje tenkt litt gjennom hva nettopp pga din bekymring [emoji4]

Nei, det er vel mer uvanlig at det kommer tilbake. Jeg merker alt, det er aldri noen som har levert tilbake likevel ;)
Jeg hadde nok sendt med godt tøy, men kanskje tenkt litt gjennom hva nettopp pga din bekymring [emoji4]
Kjenner til det, utrolig kjedelig i grunn.

Får dere ikke pakkliste over hva dere skal ta med?
Her pakket vi etter pakkliste. Varme klær, nok skift, klær til å ha inne. Sko skift, regnklær, osv

Om ungen er ansvarlig lister de ikke mye, men lærerene har antageligvis ansvar for mange barn og har null oversikt over klærne tipper jeg.

Hadde sendt med det nye, uten å vite hvordan type leirskole han skal på så vil jeg tro det er lange dager med mye aktivitet ute, da er klær viktig.

Om ungen er ansvarlig lister de ikke mye, men lærerene har antageligvis ansvar for mange barn og har null oversikt over klærne tipper jeg.

Hadde sendt med det nye, uten å vite hvordan type leirskole han skal på så vil jeg tro det er lange dager med mye aktivitet ute, da er klær viktig.
Forventer ikke st lærerne har ansvar for klærne, de får ansvar for noe annet:)
Som sagt så er alle klærne gode så det drikke snakk om dårlige vs gode klær :)

Takk for svar alle sammen, vi har funnet en løsning , littnytt og litt gammelt så får vi se om drt kommer hjem

Takk for svar alle sammen, vi har funnet en løsning , littnytt og litt gammelt så får vi se om drt kommer hjem
Det kommer nok hjem ;)
Når mi var på leirskole i fjor så gikk læreren over området og hyttene og samlet sammen alt tøyet dem fant og tok med i en pose. Var kun ett par håndklær og noe badetøy som var igjen. Elevene var veldig flinke og ansvarsfulle :) og det er jo klart, det er dumt å sende med det absolutt dyreste tøyet.
Vi merket i tillegg alt.

Nå var ikke det å miste noe tøy den største bekymringen heller ;)

Back
Topp