Leiligheten "min"

Kult! [:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

haha morsomt[:D] Får du noe for det?

skulle jeg også spørre om..

STILIG!!!!!!!!!!!! Men jeg syns du skal kreve en statistrolle som betaling!!!!!!!!!!! Eller kanskje en penere hotellgjest som sier "Hei"! [8D] Er du med i hotell cæsar, DA skal jeg se på! [:D]

så kult, da må jeg jo nesten se de episodene som leiligheten din er med i[:D]

Og BTW hørte de sa Jens August et eller anna - HAHAHA, så han kommer hit - uuuhuuuuuuu HAHAH [8D]

Ja, får et lite honorar som det så pent heter for hver gang [;)] Føler nesten som jeg ikke bør si noe, selv om de ikke sa noe om det altså men [8|][:-][8D]

Tihi - så kult da!

(men bare en pitteliten ting.. vet utleier om dette? tenker bare på hvis han skulle lage bråk over dette så ville det nok vært lurt å spørre han om lov først, eller?)

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tihi - så kult da!

(men bare en pitteliten ting.. vet utleier om dette? tenker bare på hvis han skulle lage bråk over dette så ville det nok vært lurt å spørre han om lov først, eller?)

Tenkte jeg og, så han ble ringt i går - og alt var ok [;)] Litt kjipt om han plutselig skulle se leiligheten si på TV´n [8D] Men som han sa : "Jeg ser jo ikke så mye på Hotel Cæsar jeg da" hehe [:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tihi - så kult da!

Tenkte jeg og, så han ble ringt i går - og alt var ok [;)] Litt kjipt om han plutselig skulle se leiligheten si på TV´n [8D] Men som han sa : "Jeg ser jo ikke så mye på Hotel Cæsar jeg da" hehe [:D]

Hehe - så bra at det var i orden da! Jeg har jo aldri sett på det - men du må nesten gi meg en lyd når den kommer fordi da skal jeg forsøke å holde meg til skjermen en episode eller to[8D]

Back
Topp