leilighet...

Tove_84

Gift med forumet
har jeg ringt på en leilighet jeg fant på finn.no
Nødt å finne en plass å leie før baby kommer, og nå er det bare 50 dager igjen til termin..
Han jeg snakket med skulle snakke med de som bor der nå å høre når det passet for de med visning, og så ringe meg opp igjen..
Håper han ringer snart og at denne kan være noe..

Krysser fingrene for at han ringer snart.. eller iløpet av dagen iallefall..
Lei av å bo tett oppå mamma og de.. Ikke har de plass til meg heller egentlig.. men det skal tydligvis ikke være lett å finne en plass å leie nei..

Håpe!!

LYKKE TIL!!!

Lykke til!! [:)] Skal du langt vekk?? (flytte du fra bergen? ser du er fra bergen!!) [:)] Alltid like spennende å finne nye bosteder!![:)] Grattis med 50 dager igjen forresten!! [8D][:)]

Lykke til

ORIGINAL: Bennie

Lykke til!! [:)] Skal du langt vekk?? (flytte du fra bergen? ser du er fra bergen!!) [:)] Alltid like spennende å finne nye bosteder!![:)] Grattis med 50 dager igjen forresten!! [8D][:)]

nei har ikke tenkt meg så langt..
Den ligger inærheten av lagunen. har lyst til å bo i det området[;)]

ORIGINAL: Tove_84

Hehe, kort vei til senteret, er i grunn greit det! Bor ikke så langt fra åsane senter selv, så vet hvordan det er å ha kort vei til kjøpesenteret!! Kjempegreit!! [8D][:)] (selv om d røyner på pengene av og til..[8D])

*krysse fingrene for Tove*

ORIGINAL: Tove_84

Hehe, kort vei til senteret, er i grunn greit det! Bor ikke så langt fra åsane senter selv, så vet hvordan det er å ha kort vei til kjøpesenteret!! Kjempegreit!! [8D][:)] (selv om d røyner på pengene av og til..[8D])

ja den kan være greit å ha et senter inærheten. siden jeg ikke har bil så er det greit å ha gangeavstad til butikker ja. og lagunen har det meste.
men er litt for flink til å bruke penger til tider, så det kan jo bli morsomt[:D] hehe

ORIGINAL: Trin

*krysse fingrene for Tove*

Takk takk, det trenger jeg[:D]

har du enda ike hørt noe??
er så spent på dine vegne[:)]
krysser fingre og det som er for at det ordner seg for deg[;)]

nei han har ikke ringt ennå.. Synes det er på tide egentlig da.. de fleste er vel kommet fra jobb nå..
Lar det gå litt tid til så får jeg prøve å ringe til han kanskje?!!...

ORIGINAL: Mamma27

LYKKE TIL!!!

Signerer!!

Ringte igjen nå siden jeg ikke hadde hørt noe mer.
Da var det konen hans som tok telefonen. Hun visste ikke om mannen hadde fått tak i leieboerne for å avtale visning. Men skulle få han til å ringe meg, for han var visst ute nå..
Mye styr da.. men jeg trenger virkelig en plass å bo. så får håpe han ringer opp igjen snart da!!

satser på at han ringer opp igjen snart da!! (dersom han ikke er for lenge ute!![8D][:)]) *krysser fingrer og tær og alt som er for deg* [:D][:)]

Takk[:D]
Han ringte nå for litt siden.
Skal på visning der på søndag klokken fem.. Leenge til jooo..

Håpe det går bra da iallefall, så skal jeg oppdatere dere når jeg vet om jeg får den eller ikke[:)]

ja det må du gjøre.. spennende å høre om hvordan det går[:D]
lykke til i helgen [;)]

Back
Topp