Leilighet

lindkva

Forumet er livet
Kryss alt dere kan for oss jenter!! Vi var på visning istad, la inn et bud på prisantydning [:D]

Hørte megler snakke med et par som hadde høyere ansinitet med tanke på at de allerede bor i borets laget, og en eldre dame som bodde i drammen som også var veldig interessert. Men begge måtte selge før de kunne kjøpe noe nytt..

Har såå lyst på den[:D]

ORIGINAL: Pisces10

*krysser og krysser* [:D]

ORIGINAL: Trone

jUHUUU!!! Da har dere jo en kjmpesjans!! I og med at de andre må selge før de kan overta!!

ja vi HÅPER!!! hva skal en gammel dame med en så stor leilighet??? vi kan flyte rett inn, uten å måtte pusse opp..

det paret som bodde i borets laget bodde i 4.etg og ville på bakkenivå..

krysser det som krysses kan[:D]

ORIGINAL: rachelmor

trone- er visning på søndag også, så budet står til mandag kl 12[;)]

krysse, krysse, krysse, krysse.....

Håbe dåkke får den altså[:)][:)][:)][:)]

Å krysse i tillegg fingrane for at dei andre interesserte ikkje rekke å reagera før mandag kl. 1[8D][8D][8D]

ORIGINAL: lindkva

På en søndag? Hmprh.. Jaja, håper det kommer folk som ikke har finansieringen i boks da, he he he!!

Lyst å legge ut link på lukket forum eller sende på pm? Ble såå ysgjerig! Lover at jeg ikke skal legge inn bud, he he!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx[;)][;)][;)][;)][;)]

På en søndag? Hmprh.. Jaja, håper det kommer folk som ikke har finansieringen i boks da, he he he!!

Lyst å legge ut link på lukket forum eller sende på pm? Ble såå ysgjerig! Lover at jeg ikke skal legge inn bud, he he!!

pm sendt [:D]

trone- japp japp [;)] kjøkkenet kunne vi ha pusset opp på sikt, men det går greit for en periode.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ORIGINAL: rachelmor

pm sendt [:D]

ååh, ååh.. Jeg vil også seeee!!!! :D

Back
Topp