leike matte

lillemy82

Betatt av forumet
Vil berre komme med eit lite tipps[:D] På svangerskapskurset sa dei at det var veldigt bra med gummimatter på gulvet so babyen lettare blei stimulert til kryping/krbbing (når den tida kjem da)[;)]. Eg ha sett dei på barneforetningane og dei e jo super dyre, so i dag va eg på NILLE, der hadde dei ei kjempe fargerik og fin puslespill matte, passelig tjukk og ein kan lage den så stor som ein vil[;)] Eg måtte berre nett sei det, og den kosta berre 149kr[:D]

Takk for tips!

lurt tips [:)]

ORIGINAL: Gloria

Takk for tips!

søstra mi har ei sann matte til sin gutt, den er veeldig grei å både leke og "turne" på..er sann lignende skummgummi, lr hva det heter...er lignende gymmatte ja..så er den i mange biter, som ett puslespill..

Bare vær litt obs på at slike matter el ikke inneholder giftige stoffer(falater eller noe slikt, husker ikke helt hvordan en skriver det). Viktig pga babyen ofte kan bli liggende å sutte på matta. Bare et tips...

Ftalat-fri var det visst det skulle være[:)]

Takk for tipset....skal sjekke om den på Nille er uten ftalater...eller kanskje de er billigere i baby-butikker i Sverige?? Skal dit en tur i løpet av uka eller neste[:)]

Back
Topp