Leiing

*LillMi*

Gift med forumet
Vil barna deres leie? N. nekter nemlig så godt han kan å leie oss, men det hadde vært fint om han blei vant med det for vi går til barnehagen og hjem igjen uten vogn... Noen som veit om noen gode tips for å få barna til å leie? (blir ofte til at jeg bare bærer han innimellom, men jeg vil ikke at han skal være vandt med det)

Leah vil leie av og til, og da kommer hun bare å tar handa vår [:)]

He he[:D] Emilie går jo bare hvis vi holder ho i en hand. Så kan ikke bidra med så mye[;)]

Nei, slutt å tulla a! Hva er det vi har gjort galt!!??!![>:][8D]

Her vil lillemann leie så lenge at vi rekker å ta 3 skritt [8D][:D] Så kan desverre ikke hjelpe....[;)] 
Men vi øver støtt og stadig....for det er jo så koselig å leie[:)]

emil vil ikke bli leid. han holder i hånda kun hvis han er usikker på terrenget.

her også nekter å leie.. da setter hun seg ned å hyler.. men det komer kanskje når hun blir større[8D]

Markus vil heller ikke leie når vi er ute å går, han strekker armene sine ned mot bakken og sier nei nei. De stedene det er forsvarlig at han går alene så får han det, men er d steder jeg mener han skal leies så tar jeg bare handa og leier han. Sånn har jeg gjort med de andre ungene også..

Om vesla skal vise oss noe så kommer hun å henter oss og leier oss bort dit hun vil ha oss.
Når vi er på tur så leier hun oss for det meste, men om vi gjerne vil gå litt fortere og ikke se på alt langs veien så vil hun absolutt ikke leie.
Om vi spør "skal du leie storebror"? så gjør de som oftest det. I alle fall litt.

Hender hun vil leie, men foretrekker å løpe av sted på egenhånd gitt.. Så fremt det ikke er mye folk der, da vil hun ofte leie, heldigvis[:)] Tips har jeg dårlig med desverre[8|]

ORIGINAL: Streetglowww

emil vil ikke bli leid. han holder i hånda kun hvis han er usikker på terrenget.

Samme her. Hun river til seg hånda og vaser av gårde på egen hånd, helt til hun kommer til en trapp eller fortauskant eller noe, da får vi et smøreblidt smil og ei utstrakt hånd.

Ingen tips. Vår nekter stor sett alltid å leie. Han løper andre veien og rister på hodet hvis vi prøver å få hamtil å komme/leie.
Han bare MÅ gå feil vei....stress [&:]

vil ikke leie..så har også lyst på tips[:D] Han sitter seg bare ned og skriker..

Back
Topp