leiii

LilleLavendel

Forumet er livet
av å spy! satt her foran bv og ante fred og ingen fare, litt små-uggen og hadde nettopp spist frokost, og så måtte jeg PLUTSELIG spy! rakk ikke å treffe dass engang, det forsvant utover hele badegulvet og måtte ligge og vaske opp mitt eget spy mens jeg spydde. det begynner å skje litt FOR ofte nå! er det flere som fremdeles spyr? er såå lei, måtte bare få det ut her[:)]

Jeg er da også en av de heldige som fortsatt spyr... Heldigvis ikke så ofte lenger - gjerne et par dager i uka 'bare'. Det skal bli så deilig når det går over.

nesten hver dag her, men ikke på langt nær så ofte som før. men blir bare så lei når man kanskje har en god dag og tror at NÅ er det kaaaanskje over, men så er det bare på'n igjen dagen etter. frister ikke mye å bli gravid igjen med det første, nei!

Uff jeg kan ikke forestille meg åssen du har det...Må være pyton....Har ei svigerinne å hun har vert sååååå dårlig i hele svangerskapet to ganger,å har nå begynt sitt tredje å er dårligere enn noen gang før[&:]   Jeg føler med deg og sender deg masse god bedring [:)][:)]Håper det gir seg snart......

takk!!! jeg lever fremdeles i håpet om at jeg kanskje ikke får det like ille i neste svangerskap. har den teite bekkenløsninga i tillegg og synes litt synd på meg selv idag. samtidig er jeg så trøtt at jeg er helt superfnisete, og det er jo igrunn ganske gøy midt oppi det hele[:)][:)][:)] skal tross alt koste litt å få satt et lite barn til verden![:)][:)] er bra at de fleste her på juni er over den verste kvalmen i alle fall!![;)]

jeg spydde hver dag i begynnelsen fra uke 5 til uke 13 ca.. så har jeg vært spyfri ganske lenge.. men har begynt å spy litt igjen nå. ikke så ofte. men 1 gang i uka kanskje.

Jeg spyr fremdeles jeg også[&:] Det skal bli deilig å slippe å være kvalm og spy[8D] Jeg spyr mest om natta jeg da[&:]

Back
Topp