Leii!

Bkno9087872

Forelsket i forumet
50dager igjen til termin, men er så lei nå! Vondt, tung, må hele tiden ha noe å drikke, springer på do ofte og lite søvn :P Må holde seg inne en stund til, men hadde vært så godt om plagene ikke irriterte meg.. Haha! Noen som kjenner seg igjen?

Ja, faktisk! Hadde ikke forventet å være lei allerede nå. Men den siste uka har vært skikkelig tung i så måte :p Men skal for all del ikke klage så veldig mye. Mange som har det tyngre enn jeg.
Er glad det er jul og litt andre ting å fokusere på:)

50dager igjen til termin, men er så lei nå! Vondt, tung, må hele tiden ha noe å drikke, springer på do ofte og lite søvn :P Må holde seg inne en stund til, men hadde vært så godt om plagene ikke irriterte meg.. Haha! Noen som kjenner seg igjen?
Jepp denne kan jeg signere.

Denne signerer jeg også!!
Er kjempe lei!! :/

Heldigvis ikke altfor lenge igjen nå!!
Håper plagene dine roer seg etterhvert :)

Er ikke lei jeg... Håper å holde baby inne til januar!! :-) Men er heldig og har lite plager sånn totalt sett da...!

Utenom at jeg ikke for gjort alt jeg skulle ønske, er jeg ennå ikke lei, men slutten av dagen så begynner jeg å føle meg ganske tung. ;P

Kan ikke si jeg er lei jeg.. ja jeg føler meg tung og får ikke hatt det samme tempoet som før. Jeg er litt sliten, men ser frem til en lang og rolig juleferie som høygravid. Syns det er koselig å gå med mage, selvom jeg er glad det er slutt i januar :)

Jeg liker ikke å gå gravid. Elsker å vise frem magen osv, men det blir så tungt. Nå er jeg plaget med mye kynnere også. Jeg gleder meg til han kommer selv om det ikke blir før januar. Håper jeg blir superfrisk i løpet av desemver som jeg ble med forrige i juni (hu ble født i juli).

Jeg føler meg heller ikke lei. Kjenner det er mye lettere å være høygravid på vinteren enn på sommeren. Bortsett fra bekkenplagene, så går dette som en drøm. Magen er ikke så stor heller denne gangen. Fått den typiske "guttemagen" nå...det hadde jeg ikke med nr 1 for å si det sånn :D
Nyter late og gode dager hjemme. Koser meg max. :)

Vil ikke nødvendigvis at det skal bli tidlig fødsel, men er ganske lei ja! Har ikke ork til noe nå.. Har nettopp tatt en dusj og føler meg utslitt :p Og så er jeg lei av å prøve å spise sunt, for det går ikke så bra ;)

Jeg liker ikke å gå gravid. Elsker å vise frem magen osv, men det blir så tungt. Nå er jeg plaget med mye kynnere også. Jeg gleder meg til han kommer selv om det ikke blir før januar. Håper jeg blir superfrisk i løpet av desemver som jeg ble med forrige i juni (hu ble født i juli).

Har ikke superstor mage selv, ikke muligt å se at jeg er gravid i alle klesplass haha. Men ikke så behaglig med en unge som presser oppover når jeg sitter, må som oftes sitte bakover med ryggen eller ligge :P kynnere er noe drit! Hadde det i starten, og nå kommer de tilbake.. Men vil jo hun skal holde seg inne til Januar da, mye som skal fikses og er det beste for babyen :) godt jeg ikke er den eneste :P

Vil ikke nødvendigvis at det skal bli tidlig fødsel, men er ganske lei ja! Har ikke ork til noe nå.. Har nettopp tatt en dusj og føler meg utslitt :p Og så er jeg lei av å prøve å spise sunt, for det går ikke så bra ;)

Merker selv at det å spise sunt et vanskelig, vertfall nå i slutten. Her frister ALT av søtsaker :P og får jeg mulighet til å gå på butikken så er det ikke lett å styre unda.. Haha

Jeg føler meg heller ikke lei. Kjenner det er mye lettere å være høygravid på vinteren enn på sommeren. Bortsett fra bekkenplagene, så går dette som en drøm. Magen er ikke så stor heller denne gangen. Fått den typiske "guttemagen" nå...det hadde jeg ikke med nr 1 for å si det sånn :D
Nyter late og gode dager hjemme. Koser meg max. :)
Det er et godt poeng!! Det var verre å være høygravid i sommervarmen tross alt. Min mage er heller ikke spesielt stor, og det er først siste uka at jeg har begynt å føle på typiske høygravid-plager som vansker med å få på sko/sokker. Men som sagt lei en del av kvalmen og vondter. På en annen side så skal jeg virkelig ikke klage!! Er jo lykkelige omstendigheter dette:):)

Er drittlei nå jeg! :-P
Regelmessige kynnere hver kveld, og endel på dagtid også..og på natta!
Veldig kraftig bekkenløsning, så jeg kan nesten ikke gå!
Og svangerskapsdiabetes midt oppi alle de gode fristelsene på denne tiden av året! :-/
34 uker idag, og veldig spent på om kynnerne har virket enda mer inn på livmorhalsen..

Merker selv at det å spise sunt et vanskelig, vertfall nå i slutten. Her frister ALT av søtsaker :P og får jeg mulighet til å gå på butikken så er det ikke lett å styre unda.. Haha
Ja ikke sant! Jula er liksom den enkleste tiden å være sunn på ;) I tillegg så har jeg jo KONSTANT lyst på noe! Men du hadde svangerskapsdiabetes? Uff, det misunner jeg deg ikke!

Har selv ett tøft svangerskap , som har vært tøft fra starten, så jeg er sliten av æ være sliten, lei av æ få kynnere av alt jeg gjør , Men jeg lar ikke meg selv få lov til å være lei, for hvordan i alle dager skal jeg da Holde ut om jeg går på overtid ?
29 dager til termin . , Max 14dager etter det . Jeg har holdt ut så langt, skal holde ut siste etappe . Med kynnere, kvalme, diaré , og alle de andre plagene som hører med denne vaggende kroppen og magen som kræsjer med alt :)

Sender deg en stor klem !!! :) ❤️ vi er like rundt hjørnet til målstreken nå :)

Back
Topp