Leier eller eier dere?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Eier en halvpart av en tomannsbolig. Ca 75 kvadrat på et plan. Akkurat passe overkommelig mht husarbeid ;-)

Jeg eier :-) Men når jeg kjøpte var jeg overbevist om at jeg ikke gadd alt det kjærestestyret, så jeg endte med en leilighet på 37 kvadrat, med 1 soverom. Det går jo helt fint for meg og gubben, og den første tiden med barnet, men må bli litt større etterkvart ja ;-) håper på et hus litt uti skogen :-)

Her eier vi et rekkehus :) 84 kvadrat, men uinnredet kjeller og koffertloft som vi vurderer å gjøre noe med etter hvert.

Eier enebolig ca 270 kvm, inkl utleieleilighet på 55 kvm i sokkel.

Eier hus på 85 kvm grunnflate. Hele sokkel leies ut. 2v2b. God plass, eneste er at ett bad på knappe 4 kvm inkl vaskerom er i minste laget. Vi får forhåpentligvis bygd ut 30 kvm så da får vi et sårt tiltrengt bad til. Regner med de som synes 160 er aaalt for lite har minst 4 barn. :confused::D

Eier rekkehus på ca 145 kmv

Vi eier. Bor i tomannsbolig på 112 kvadrat nå, men driver og bygger hus på ca 240 kvadrat som er klart i mai/juni :)

Eier hus med leilighet i kjelleren. 300kvm totalt ca. Samt en leilighet til i en annen kommune som jeg hadde fra tidligere.

Back
Topp