Leie

Er i uke 34 , var på kontroll hos Jordmor, hon sa att bebis ligger me hode ned men de känns ikke sån för jag känner sparkar vänster o höger sida men de e liksom runt på ene side så de känns som hode. Men de kan bara va jag som ikke förstår helt

Er i uke 34 , var på kontroll hos Jordmor, hon sa att bebis ligger me hode ned men de känns ikke sån för jag känner sparkar vänster o höger sida men de e liksom runt på ene side så de känns som hode. Men de kan bara va jag som ikke förstår helt
Kan det være rumpa du kjenner? Babyen kan ligge veldig bøyd med fotene nesten ved siden av hodet, og rompa stikker ut. Kanskje?

Kan det være rumpa du kjenner? Babyen kan ligge veldig bøyd med fotene nesten ved siden av hodet, og rompa stikker ut. Kanskje?

Jag har ingen aning haha er gravid för förste gang så kan de ikke så mye hur den ligger men de e sjukt rart för ja känner de er runt som hode el rumpa både på höger Og vänster sida o jag känner de samtidigt så när de sparkas på höger sida så känner jag de på vänster og

Legen mente på fredag at lillegutt lå med hodet ned men jeg har følt det motsatte da mine bevegelser og spark kjennes nede og på ultralyd i dag viste det seg at han ligger med rompa ned. Så stol på din egen magefølelse vil jeg anbefale :)

Legen min vågde ikkje å skriva no, for an blei ikkje kloke :p Ska heldigvis på ul 1. des :)

Ny jordmortime i dag (32+4), og hun lå fremdeles med hodet ned, så nå håper jeg virkelig at hun holder seg der :)

Back
Topp