klarer du å kjenne selv hvordan babyen ligger? jeg kjenner at hun ligger i seteleie siden hun bare sparker bed i bekkenet. Men jeg merker også godt når hun ligger i tverrleie for da får jeg puste bedre og magen synker litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det sånn ca. Var litt usikker, men fikk bekrefta at jeg hadde rett i hva som var rumpe og hode. Ligger i tverrleie her enda.
Her ligger lillemor enten i sete eller tverrleie. Er lettere å puste med en gang hun ligger sidelengs. Det er også de eneste gangene jeg ikke konstant våkner av intens halsbrann. Ønsker jo hun skal legge seg med hodet ned snart men Hehe må innrømme at det er skikkelig deilig når halsbrannen gir seg litt innimellom
Min ligger så høyt i tverrleie at det er tungt å puste og bøye seg. Ryggen ligger opp og ut over navlehøyde. Merker godt når han snur litt på seg og legger seg lengre ned mtp halsbrann og pust. Og den korte tiden jeg hadde han i hodeleie (var noen dager forrige uke hehe) så var bekkenet bedre, men halsbrannen helt jævlig.
Føler det har vært litt sånn her denne gangen:
Selv om baby kan holde seg inne i minst 4 uker til her da, så er jeg veldig klar for fødsel og å bli ferdig. Håpa jo egentlig på overtid mtp å komme til januar, meeeen.
Føler også mindre og mindre på det at jeg håper å gå over til januarMin ligger så høyt i tverrleie at det er tungt å puste og bøye seg. Ryggen ligger opp og ut over navlehøyde. Merker godt når han snur litt på seg og legger seg lengre ned mtp halsbrann og pust. Og den korte tiden jeg hadde han i hodeleie (var noen dager forrige uke hehe) så var bekkenet bedre, men halsbrannen helt jævlig.
Føler det har vært litt sånn her denne gangen:
Selv om baby kan holde seg inne i minst 4 uker til her da, så er jeg veldig klar for fødsel og å bli ferdig. Håpa jo egentlig på overtid mtp å komme til januar, meeeen.
Samme herFøler også mindre og mindre på det at jeg håper å gå over til januar